Stöd Ukraina

Mapes blogg

Måndag 18 Maj 2009

Efter 2 veckor i Sverige

Ja,efter två veckor i Svedala är ny resa bokad det blev SAS denna gång 1 september 2009 till
4maj 2010 till priset av 7,410kr då fick jag 2 hotelnätter i Bangkok,som jag inte utnjutjar.
Våren är här och allt är i full blom,ja visst är det vackert,man njuter varje dag,ändå längtar jag, varje dag,ner till paradiset,där livet är lättare att leva,man lever här och nu,Dagen efter min ankomst, kommer dotter nr3
med man och vänner sju st, så det blir till att känna att man lever.Nu har jag biljett så jag känner mej,mera trygg då har jag ett datum,fast jag visste det innan,men det är mer ett faktum.
Undra vilka reseguidens vänner man får träffa på i år? Kanske några nya,vi har ju vår lista,som alla skriver på,som kommer till Kims restaurang,den ska bli fulltecknad snart.
Nu kan jag sova lugnt,och njuta av vår och sommar,när höststormen kommer bär det av// Kop kun kaa Mape
Dela med andra:    

Kommentarer
Petra71 säger:
ja mor även din 3 dotter med familj anländer iår kram petra!!!!!
Postat 2009-06-24 22:42  Anmäl
Heej! Du är nog kvinnan som kan svara på mina miljoner frågor. Du verkar till att leva just så som jag tänker mej att jag vill leva. Kram Birgit.
Postat 2009-05-28 13:58  Anmäl
Marika säger:
Japp som du vet kommer även vi - hoppas det blir två resor - före jul + efter jul =)!
Postat 2009-05-20 22:26  Anmäl
Veiken säger:
Va?? Är det verkligen nån som vill åka dit?? hahaha.....underbart är det! Vi kommer ju!
Postat 2009-05-18 22:55  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet