Stöd Ukraina

Mapes blogg

Tisdag 1 September 2009 - Källö Knippla

På återseende i Ban Phe !

Om någon timme stänger jag min laptop,och drar till Landvetter via Kopenhamn-Bangkok.
Dessa 4 månader i Sverige har varit Goa förutom vädret,det är det enda vi människor inte rår på.
Frusit har jag gjort,sen vi kom från Thailand i maj månad,men vadå "värre saker hända" några bad har det ej blivit,men jag har träffat min underbara familj,och umgåtts med dem,och alla mina goa vänner både här på RG och övriga landet.Nu är semestern slut,och nu börjar allvaret.Till alla er som är på väg ner i vinter
ni är såååå Välkomna jag väntar med en Mai Thai,till er andra som "kanske" kommer om ni har vägarna förbi,även ni är välkomna så klart.Är inte inne här på RG så mycket längre,man vågar inte nämna THAILAND det sticker i ögonen på allt för många,och oftast är de som ALDRIG varit där,men,men
jag hör av mej,lite emellanåt.Tack för alla PM jag fått om trevlig resa, jag reser ju inte till Mallorca el. Grekland då kunde det vara en öppen sajt.Jag reser från ett "Paradis" i Sverige till ett "Paradis" i Thailand
och får det bästa av båda,och det är jag innerligt tacksam för,det vet ni om som känner mej,,,,,,

Nu lyfter vi snart,,,,,,på återseende KRAM Mabel/Mape
Dela med andra:    

Kommentarer
Ddddd säger:
Hej
Vi är 2 par och äker till thailand i februari den 8 på 4v, vi hade tänkt bo på rayong (runt ban phe) nästan hela den tiden, sen åka till koh chang ett par dagar, och fixa några andra utflykter runt om. Kan man vara spontan och fixa alt på plats, kanske detta är myccke dyrare?Jag läste, att Du kan hjälpa till med några tips. Tack i förhand. Mvh
Postat 2010-01-25 13:11  Anmäl
Reslusta säger:
Hej Hej
just nu fint höst väder....men vad hjälper det...jag längtar till dec då vi äntligen får komma tbx...
ska bli så härligt att träffa alla igen..
Hälsa till dem alla
ps krama Nate från töserna här hemma
Kram Micke å Sabrine
Postat 2009-09-20 10:44  Anmäl
Candy säger:
Tack för 2 underbara dagar på Donsö i augusti. Vad roligt vi hade. Och vad kul vi skall ha i mars. Fast då blir det 16 dgr, men vi byter ut Sverige mot Thailand. M;å så gott
Postat 2009-09-20 00:15  Anmäl
Ekkan2 säger:
Hej!
Har du kommit fram?Hände något dramatiskt typ den du råkade ut för när du flög via Stockholm och Helsingfors?Här har vi ca 15 grader nu kl 19,21.Bra för årstiden.Kram
Postat 2009-09-05 19:22  Anmäl
Kimsan säger:
Förstår att du längtar ner när det regnar på tvären nästan varje dag.
vi längtar också. Men vi syns i nov,
kram
Postat 2009-09-04 17:43  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet