Stöd Ukraina

Kin82s blogg

Tisdag 10 Februari 2004 - Queenstown

Bungyjump

Sa har man gjort det - 43 meters bungyjump, heeelgrymt!! Vi bestamde oss i forrgar att vi skulle gora det igar, tur var val det for hela dan igar gick man helnervos. Jag borjade handsvettas bara jag tankte pa det! gaah! :)
Jag, Petra o Klas och nagra svenskar vi traffat pa hostelet akte tillsammans, nar vi kom fram fick vi vaga oss (jag hoppas innerligt att den vagen gick fel, haha) och sen ga upp pa bron. Kandes ganska scary! Sen fick man satta pa sig en sele och jag kom ut forst av oss tre pa avsatsen, en kille satte fast linan och gav lite instruktioner och sen gick det snabbt. Fick ga ut pa avsatsen och vinka till kameran och folket som stod och kollade och sen raknade en kille ner snabbt fran fem innan det var dags att kasta sig ut. Den kanslan gar inte att beskriva, hur javla tufft som helst!!! Jag ska latt gora flera jumps, hade jag haft mer pengar hade jag gjort alla dom finns har - det hogsta ar 134 meter, fritt fall i 8 sekunder. Da skulle det kannas att man lever! 43 meter var inte sa pjakigt heller tycker jag, fast det var over for snabbt! :)
Lagger upp bilderna fran bungyjumpet och lite fran Sydney ocksa! Imorrn ska vi gora en river rafting och aka laskig jetboat, sa jag skriver mer senare!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Resfeber
16 år sedan
Hemma igen
16 år sedan
Back to Europe
16 år sedan
San Francisco med fest och shopping
16 år sedan
Los Angeles
16 år sedan