- Bli medlem och få fullmatat nyhetsbrev, tävla, träffa vänner, ladda upp bilder, diskutera, blogga och mycket mer

Studentkör
Resealbum: Valborg i Uppsala 25Plats: Uppsala
Bilden tagen: Torsdag 30 April 2009 (
Kamera)
Visningar: 134En kör underhöll med studentsånger.
Skriv kommentar | Spara som favorit | Anmäl | | Tillbaka till bildöversiktKommentarer
 | Längtar tillbaka till Uppsala ibland | Postat 2009-05-08 21:50 | Anmäl |
|
 | Så underbart med Valborg i Uppsala. Det var länge sen jag var där och firade. Annat var det då man var ung för då var Uppsala ett måste på Valborg. På Valborg satt jag och slet med min deklaration och mitt bokslut för min lilla firma. Inget kul alls! Men nu är det gjort. Härlig bild i alla fall Maggan
| Postat 2009-05-06 23:59 | Anmäl |
|
 | Sköna maj välkommen eller vintern rasat .... alla i kören verkar inte ha riktig koll på dirigenten men å andra sidan... valborg i Uppsala är ju valborg i Uppsala och då kan ju allt hända. Hoppas det lät bra
| Postat 2009-05-04 18:06 | Anmäl |
|
 | Härlig vårbild
| Postat 2009-05-03 22:10 | Anmäl |
|
... ni hinner se det här!
Vi bor i
Uppsala och har båda körkort om vi ska turas om att köra för att inte bli allt för sega innan målet, Åre.
Har ni hittat en stuga så är det perfekt, vi är båda grymma på att laga mat! om det behövs annat än ...
Reskompis
... så man får vara i en ny miljö (bor i
Uppsala). Vad man man göra? Vart ska man åka? osv. :) Om vädret i Sverige inte passar blir det utomlands iaf 1 vecka, vart ska man åka då? Grekland som alla andra eller ska man ta en storstadsresa till ...
Tips & råd
... dit kan ni åka en underbar båttur ifrån
Uppsala dagligen. Stadsvandring fr.
uppsala domkyrka,igenom klassiska kvarter. Ulva kvarn 8 km norr om
Uppsala är ett smultronställe med glashytta,krog och café.
Gimo herrgård(www.gimoherrgard.se) ...
Tips & råd
... eftersom den är tagen i Fullerö utanför
Uppsala och dessutom döpt till min Nordenfavorit anser vi att den hör till uppgiften att fånga en känsla av Norden.
Vänliga hälsningar,
Ellinor
Webbredaktör, Reseguiden.se
Crista:
Jag hittade den ...
Tips & råd
... Aquaholic:
Sigtuna är jättemysigt.
Uppsala är väl också helt ok. Märsta är inte mycket till stad egentligen.
Undrar om det inte är ganska svårt att hitta bostad i förorter till Stockholm. Kolla på blocket.se. Lejonflickan:
Märsta är en typisk ...
Tips & råd