Rehs svar i diskussioner om USA

Reh säger i Sjobergs diskussion "Disney World, Florida":
Hej Sjobergs! Jag är precis tillbaka från min Floridaresa, och vi bodde på Quality Inn International Drive i Orlando ($59 per natt för dubbelrum), rätt nära alla nöjesattraktioner och var nöjda med det. Ingen lyx, men ett bra billigt boende. När vi skulle till SeaWorld så försökte jag hitta "discount coupons" dit, men det fanns inga på nätet. Det enda var om man bokade senast 7 dgr i...
12 april 2009 18:33 - Anmäl
Reh säger i Cherry_tree_lanes diskussion "Billigast flyg till Florida":
Testa: travelpartner.se travelstart.se travellink.se mrjet.se seat24.se budjet.se flygpoolen.se
20 februari 2009 18:54 - Anmäl
Reh säger i Hys606s diskussion "Bilhyra USA":
Svenska polisen hänvisar till en sida som heter Körkortsportalen, korkortsportalen.se, angående internationellt körkort. Körkortsportalen upplyser om körkortsrelaterade frågor i samarbete med länsstyrelserna, Vägverket och Transportstyrelsen. Transportstyrelsen är i sin tur en ny myndighet som bildades 1 januari i år, och är numera den myndighet som tagit över ansvaret efter Vägverket som central ...
16 februari 2009 19:02 - Anmäl
Reh säger i Hys606s diskussion "Bilhyra USA":
Motormännen utfärdar internationellt körkort.
15 februari 2009 21:58 - Anmäl
Reh säger i Hys606s diskussion "Bilhyra USA":
Jag var i Kalifornien sept 2006, då efterfrågades inte internationellt körkort.
14 februari 2009 19:05 - Anmäl
Reh säger i Hys606s diskussion "Bilhyra USA":
Min sambo skaffade internationellt körkort när vi åkte till USA första gången, men det visade sig att man inte behövde ha det.
13 februari 2009 23:38 - Anmäl
Reh säger i Ellismellis diskussion "Shopping i världen":
För mig har aldrig shoppandet varit det viktiga på resan. Det är upplevelserna som räknas. Men, för ett par år sen var jag på västkusten i USA och råkade se en fin servis (porslin alltså) på Macy´s i San Fransisco. Och jag kunde inte glömma den..! Jag har hittat den på nätet, men den finns inte att köpa till Sverige. Så igår bokade jag äntligen min nästa USA-resa, den här gången till Florida, o...
9 september 2008 20:35 - Anmäl
Reh säger i Birgittjensens diskussion "Att Planera en Resa.":
Jag, min sambo och min syster reste till USA:s västkust för ett par år sen. Vi letade först reda på flygbiljetter till ett bra pris, det fick vi via Nätresebyrån, faktiskt (http://www.natresebyran.se). Sen bokade vi en SUV via http://www.ebilhyra.se riktigt bra priser där! Sen bokade vi första övernattningen i närheten av LAX (LA flygplats), efter det så tog vi dagen som den kom, ringde och bokade övernattning...
14 juli 2008 20:15 - Anmäl
Reh
Vi plockade åt oss "Discount Coupons"-häften när vi var i LA, i dom fanns riktigt bra erbjudanden på hotell. Häftena fanns på flygplatsen, på turistställen, på hotell osv. Vi valde inte dom allra billigaste, inte heller helt okända hotellkedjor, utan Best Western-hotell, typ. Där bodde vi bra! USA är ett riktigt "Couponland".... Mycket annat som vi gjorde använde vi dessa kuponger till också.