Vårt hus i Italien

Resealbumet skapat av: Crista
22 juni 2011
Visningar: 754
En gammal dröm som blivit verklighet.
Har länge drömt om att kunna ha ett hus utomlands på ett varmt ställe och nu har det äntligen blivit av.
Efter en hel del kollande på nätet och sen några resor fram och tillbaka till Italien har vi hittat det vi ville ha och hoppas vi kan tillbringa så mycket tid som möjligt där.

Huset har två lägenheter om vardera 75 m2 och vi hyr ut den ena.
Nytt kök kommer att vara klart i Mars -12, två sovrum, vardagsrum och toa med dusch är klara.
Trädgården är på 640 m2 och har flera citrusträd bl a.
Ska göra en större uteplats under våren -12 och framtidsplaner finns att göra en liten pool och en takterass.
Kategori: Sol & Bad
Besökta länder: Italien
Reslängd: 797 dagar
Datum: 15 juni 2011 - 19 augusti 2013

Bilder

Karta

Kommentarer

Av Marex23
3 okt. 2011 22:51
Vilket underbart hus ni har skaffat er!!! Helt rätt tänk och i Italien också... kan ju knappast bli så mycket bättre! Lycka till!
Av Ziesta
18 juli 2011 15:00
Vad härligt med ett eget hus i Italien! :-) Jag brukar titta på de där programmen ibland om folk som söker hus utomlands.. Var det krångligt med mäklare och så? Inget ont om vinbär och rabarber, men en trädgård med apelsin och banan låter ju väldigt mycket mer exotiskt! :-)
Av Hasse39
11 juli 2011 11:24
Jag vill sjunga som Birger Sjöberg. Han längtade till Italien,det gör jag också när jag ser dina bilder. Nu i september blir det av ,min fru och jag flyger till Bologna sedan till Terracina och runt b.la Rom Florens, Neapel Pisa och Livorno vi avslutar i Toscaca Ciao