Mitt Småland

Resealbumet skapat av: Karinlorvik
27 sep. 2008
Visningar: 624
Jag är norska men har nu varit mer än halva mitt liv i Småland. Den första tiden här kände jag mig instängd i "mörkaste" Småland. Nu har jag lärt mig att älska detta landskap med skogar och sjöar, röda små stugor och stenmurar, och sedan alla blommor och små kryp som jag upptäcker på mina skogspromenader och cykelturer.
Detta är en kärlekserkläring till Småland!
Kategori: Sport, Natur & Fritid
Besökta länder: Sverige
Reslängd: 1112 dagar
Datum: 24 september 2006 - 9 oktober 2009

Bilder

Karta

Kommentarer

30 jan. 2018 11:17
Tusen tack Eje! Kul att du tittar i mina gamla album. Detta Smålandsalbum visar mina hemtrakter, där jag ständigt rör mig ute i naturen på jakt efter nya motiv. Fotar nu även mycket med mobilen, bilder som jag lägger ut på Instagram.
Av Eje_b
26 jan. 2018 09:55
Det är så fina bilder, Karin. Albumet favorit. Småland förknippar jag med skog och åter skog, men Du visar med Din fotokunskap ett helt annat Småland. Du har så många fina resealbum varav ett flertal som jag tror ej ha beskådat, så jag skall ta mig tid till, då och då när jag sitter på min kammare och inte har något särskilt för mig, att plöja igenom objekten.
1 feb. 2009 15:16
Åh vilket vackert album, är själv smålänning :-) Verkligen fantastiskt!
3 jan. 2009 16:57
Mängder av toppenbilder i detta album. Du kan ju ta bilder av speglingar i vatten som ingen annan! Jag skulle vilja sätta var och varannan bild som favorit men tar hela albumet som favorit i stället. Gunn-Britt
Av Sierra
7 nov. 2008 23:23
Du presenterar fantastiskt fina bilder här från det "mörka" Småland! Grazie mille!
Av Bengtar
29 sep. 2008 18:02
Du har gjort ett mycket fint album med dina småländska bilder!
Av Grethe1
27 sep. 2008 19:50
Jättefina smålandsbilder. Jag ser fram emot flera.