| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Worldofmarie säger i Tinagusts diskussion "Husrev för snorkling ":
Om inte Maldiverna så Moorea, Franska Polynesien.
21 februari 2026 17:43

Worldofmarie säger i Turochreturs diskussion "Codeshare ":
Att det är Iberias flygnummer är för att det är de som har ställt ut biljetten.
25 januari 2026 22:07

Worldofmarie säger i Sannahems diskussion "Byte av flyg I Abu Dhabi / Zayed International airport":
Inga problem.
20 juli 2025 14:38

Worldofmarie säger i Sannahems diskussion "Byte av flyg I Abu Dhabi / Zayed International airport":
Ja, 1,5 h räcker.
13 juli 2025 09:34

Worldofmarie säger i Muangthais diskussion "Powerbank på flygplanet!":
Många bolag låter dig inte använda den på resan och några vill inte ha med dem överhuvudtaget.
Vet dock inte hur det är med just Finnair.
12 juni 2025 15:54

Worldofmarie säger i Camillabroyns diskussion "Flera namn i passet än på biljetten, Mellannamn":
Nej, resebyrån äger biljetten. Men visst, det är möjligt att SAS kan fixa der på plats om de har ett biljettkontor.
Men det är inte säkert att nån kollar era pass ens, nej.
4 juni 2025 10:14

Worldofmarie säger i Camillabroyns diskussion "Flera namn i passet än på biljetten, Mellannamn":
Vem har sagt att ni kan göra namnändring på flygplatsen?
Jag jobbar varken för SAS eller Norwegian, men vi kan inte ändra namn på biljetter hos något av de flygbolag vi har - i synnerhet inte när bokningen är gjort his resebyrå eftersom det är den som "äger" biljetten.
3 juni 2025 23:48

Worldofmarie säger i Hampus123s diskussion "SAS + Virgin Atlantic olika namn pass flygbiljett ":
Ingen fara med det. Vad är det som inte funkar, menar du?
16 februari 2025 13:05

Worldofmarie säger i Toandes diskussion "e ticket":
Ja, det var jag. Själva resorten var för stor för min smak egentligen, men jag bodde även på två andra ställen.
Valde hotellet för stranden och möjligheten till rum helt ut mot havet.
9 januari 2025 11:56

Worldofmarie säger i Maases diskussion "Boka flyg med mellanlanding utan att checka in":
Naturligtvis kan du inte bara strunta i första segmentet på en biljett.
Det är dyrare att starta redan på CPH än att bara mellanlanda där, det är en orsak till prisskillnaden.
8 januari 2025 22:19
Sida:123456789101112131415...Nästa