Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Theelf
Nu börjar resorna ta slut
Theelf säger om artikeln "Nu börjar resorna ta slut":
Herregud vilket tråkigt och fantasilöst sälj, även om det inte är särskilt förvånande. Lite som man sålde bilar förr om åren. För någon som titulerar sig "Redaktör" så skjuts sannolikt ens trovärdighet rejält i sank med ett sådant här bottennapp. Reseguiden är onekligen ömsom vin ömsom vatten. Men tack för många bra saker - också. Hälsar, TheElf
30 juni 2013 10:59
Kajsarasmusson
Åre är Skandinaviens bästa skidort
Saknar Bydalsfjällen!
4 februari 2013 22:39
Julgranen
Åre är Skandinaviens bästa skidort
Säfsen Fritid har en väldigt fin skidanläggnUnderbara stugor med bastu Öppen spis m.m En gourmetrestaurang jag vet för har varit där många gånger. Detta resmål Säfsen är underbart alla årstider inte minst ett både vinter och sommarfiske jag många gånger utnyttjat! Bruno Borg Svenljunga email: e-post
1 februari 2013 11:03
Agneta66
Hur firar du helst jul?
Agneta66 säger om artikeln "Hur firar du helst jul?":
Julen firar jag helst på en exotisk strand, där jag med tårna från solstolen kan gräva i sand. Drömmen om Maldiverna finns alltid där, nästa resa kanske efter lite sparande dit bär. Medelhavet om jag kortare tid ska fara, eller Thailand jag väljer om jag bara ska vara.
11 december 2012 15:28
Eddiegray
Hur firar du helst jul?
Eddiegray säger om artikeln "Hur firar du helst jul?":
I England för att följa mitt kära leeds United, kombinerat med att upptäcka det äkta genuina England som man finner utanför london
11 december 2012 11:30
Ivan
Ivan säger om Rikardas blogginlägg "Kolla in senaste Magasin Reseguiden.se!":
Hej Rikard! När jag nu såg din gamla blogg kom jag ihåg detta. Det är vanligt med papperssvalor i resesammanhang. Men vem var först? I mail som jag får från SAS till Euro Bonusmedlemmar flyger en blå papperssvala omkring. Ser också nu att X-change har en som är vikt av en sedel. Första gången jag såg er var i # 1 av Magasin Reseguiden april 2006. Ni borde tagit copy på den. Hälsningar Ivan
25 september 2011 20:17
Fletcher
Nice – guide till Rivierans huvudstad
När det gäller mat så finns restaurangen Casa Mia i Gamla stan, otrolig god mat. Liten restaurang, skön atmosfär. Bästa maten på alla ställen jag ätit runt på mina resor i världen.
2 augusti 2011 18:27
Hkn
Hkn säger om Rikardas guide "Nice – guide till Rivierans huvudstad":
Nice är nice. Negresco –  en märklig plats där någon går ut med din hund för 17 € per pass. De har också den kanske minst prisvärda frukost jag någonsin ätit. Baren Le Relais är trivsam. http://www.guidebook.se/archives/54 Hi Hotel – så konceptualiserat att det gör ont. Jag hamnade i ett rum med en manöverpanel för all elektronik som var stor som en ungspannkaka. Undvik för allt världen deras "...
19 juli 2011 22:04
Msdr
Msdr säger om Rikardas guide "Nice – guide till Rivierans huvudstad":
Glöm inte att det är mycket nära till Monaco - väl värt ett besök! Väldigt mycket lyxkänsla där och även där en vacker gammalo stad!
14 juli 2011 15:51
Desires
Mallorca är hetare än någonsin
Desires säger om Rikardas guide "Mallorca är hetare än någonsin":
Mallorca är en vacker ö, så hyr bil. Lilla byn San Telm är en fin liten by med en underbar sandstrand o mysiga restauranger. Eller åk "ormvägen" till Sa Calobra, en fin naturupplevelse väntar dig! Missa ej heller Valdemossa. Mer http://www.desires.se/#post88
18 juni 2011 18:08