Zakhynthos - Argassi

9 juni 2008 22:12
Visningar: 7259
Är två familjer som i slutet av juli ska resa till Zakynthos. Tar gärna emot tips på vad man kan göra och bra stränder i närheten av Argassi.
I resesällskapet kommer det att finnas 4 barn i åldern 12-15. Vi vuxna ser oss gärna omkring, äter gott och mycket bad.
Av Jojes
11 juni 2008 15:28
Hej! Var i Argassi förra året. Om ni vill äta gott ska ni äta på Papillon eller Zorbas i Argassi. Stranden i Tsilivi var jättefin med härligt klart vatten. En dag åkte vi till Nicholas beach. Den var oxå riktigt bra. Själva stranden i Argassi är inget att skryta om. Men det är badbart ändå. Vi åkte inte till Smugglers Wreck. Vi åkte på en båttur för att kolla på sköldpaddor. Det var jättehärligt. Vi stannade vid en grotta och badade. Laganas är inget för er med barn. För där går det bara ut på att supa och parta. Vi var där en kväll i 2 timmar och det räckte för oss. Kolla gärna in mina bilder från Zakynthos. Ha en skön semester på Zakynthos. / Jojes
15 juni 2008 21:33
Tack för dina tips. Ska kolla in dina bilder.
Av Ilqrz
16 juli 2008 17:19
Hej!
jag blev medlem bara för att svara till dig,jag har varit i Argassi nästan varje år,den bästa platsen jag kan rekomandera är CAPRICCIO restaurant som är bredvid havet . också där finns en litten ren strand.General i Argassi finns inte så många platser för att bada.bra stränder finns i Tsilivi,Kalamaki,