Yoga och surf i Agadir över nyår

Av Apmona
21 okt. 2016 11:04
Visningar: 537
Hej!

Jag funderar på att resa iväg över jul och nyår, eller bara nyår. Har hittat en kombinerad yoga och surfresa till Marocko den 31 december och en vecka framåt. Fokus ligger på yoga och surf är frivilligt. Jag är själv van yogautövare, men novissurfare.

Se länk:
http://www.inshapetravel.se/yoga-och-surfing-i-marocko

Det vore roligt att resa med någon som är som jag, eller någon som vill utmana med surfingen. Jag är även öppen för andra förslag gällande resor och aktiviteter.
Av Lyckis
22 okt. 2016 10:14
Hej!

Jag har varit på exakt den yoga och surf resan i Marocko hela tre gånger. Om det är boendet på surfstar? Kan starkt rekommendera det, superkul på alla sätt och vis! Jag är också en van yogautövare och nybörjare på surfandet men jag fastnade verkligen för surfen, riktigt kul och även riktigt bra instruktörer.

Jag har faktiskt en inbokad tur och returresa till Agadir från Stockholm men kommer inte ha möjlighet att åka dit just nu då jag reser till Indien istället. Jag tänkte istället sälja biljetterna så om du inte har köpt biljetter än så får du köpa min om du vill.

Ditresan är 7 januari och hemresan 25 mars, kanske bara ditresan som är aktuell för dig, eller vem vet, kanske trivs du lika bra som jag och blir kvar ;)

Hör gärna av dig om intresse för biljettköp finns! :)

Finns på messenger, Mikaela Lyckhammar.
23 okt. 2016 22:42
Hej,
Har också vart inne lite på någon typ av yogareSa alternativt annan aktivitetresa.. Ska kika in sidan:)
20 nov. 2016 21:39
Hej! Kan hända att jag är lite sent ute nu och du redan har bestämt dig för nåt men det är som så att jag har en inbokad resa till Senegal över jul och nyår. Två veckor med surf inplanerat iaf första veckan tänkte jag. Mitt resesällskap har fått förhinder så nu är jag ensam vilket inte känns lika kul. Jag var där förra året och älskade det! Är helt nybörjare som surfare men blev biten direkt även om jag inte är den största talangen. Jag har även utövat en del yoga och tycker det är härligt att ägna mig åt. Hör gärna av dig om det verkar intressant för dig. Är även öppen för att hitta på lite vad som helst, tycker mycket om att resa, men som sagt själva resan är redan bokad 24/12- 6/1

Ira