Yoga i Indien!

Av Sarahw
29 dec. 2015 12:52
Visningar: 130
Hej!
Jag letar efter någon att åka till Indien med i början av Februari för att göra Yoga!
Har tänkt att jag ska åka till Rishikesh och gå en kurs/retreat till en början och sedan se vad som faller in :)
Vore kul att åka med någon som är intresserad utav samma :)
Av Eliohm
7 jan. 2016 06:48
Hej!
Har precis som du planerat att dra på yoga retreat åtminstone 1 månad i Indien. Har dock mest kikat på området kerala.
Har du bokat något ännu?
Tänkte försöka ta mig iväg i början av februari så måste börja fixa med alla papper rätt snart

Vore skoj o kanske snacka ihop sig lite mer :)
8 feb. 2016 23:29
Hej! Jag är också intresserad av att åka till Rishikesh (!!!), tänkte åka till Indien redan för ungefär en månad sen men det blev tyvärr inte så. Nu är jag på väg att boka en biljett iallafall, men det vore kul att slå följe med några dit så att man får en bra början på resan! Jag är intresserad av både yoga och meditation och Rishikesh har det väl det absolut bästa av det i hela världen :)
Av Sarahw
9 feb. 2016 11:24
hej:)
vi har bokat biljett den 26 feb och åker då till delhi för att sedan direkt ta oss till Rishikesh! Vi ska gå på yogafestivalen som är där i början av mars och yoga och meditera är tanken:)
häng på! alltid gött att ha någon att resa med i början och hinner du inte boka biljett till den 26 så kan vi ju mötas upp där nere!
9 feb. 2016 22:58
Men härligt! Jag flyger till Mumbai om en vecka ungefär, men reser sen till Delhi efter bara några dagar. Kan jag lägga till er på Facebook eller typ starta en gruppchat..?
Av Sarahw
9 feb. 2016 23:24
Men gött! Ja lägg till mig på Facebook, Sarah Westlund heter jag! :)
14 feb. 2016 13:54
Hej!
Hur länge kommer du vara ute och resa? Jag ska själv på en lång indien resa nån gång i mars med liknande syfte som du. Vore kul att sammanstråla!

Hälsningar,
Christopher
Av Sarahw
15 feb. 2016 18:05
Hej Christopher!
Jag åker till Indien den 26 feb och kommer vad det ser ut som nu vara där på obestämd framtid. Har aldrig varit i Indien förut så det beror helt och hållet på hur bra jag trivs där nere!
Hur ser dina resplaner ut?
15 feb. 2016 20:15
Hej Sarah! Vad kul, det låter lite som att vi har en liknande vision. Jag åker också på obestämd framtid, vill känns på hur det är att leva i indien och på resande fot. Att vara hemma i resandet snarare än vara på en paus från hemmet. Jag är väldit intresserad av meditation och andlighet så yoga å sånt kommer förekomma frekvent. Har tänkt gå en yoga lärarutbildning vid tillfälle. Jag har inte bestämt så mycket i detalj mer än att jag nån gång ska till Rishikesh, dharamsala och varanasi. Kanske börjar jag med två veckor i Goa för att skaka av mig vintern o få lite sol. Vi får se, rätt öppen i planeringen ännu. Det vore kul att höra mer om dina planer. Kan vi lägga till varann på fb? Förresten, var i sverige bor du?
Christopher
Av Sarahw
17 feb. 2016 10:16
Tycker verkligen att det låter som vi har en liknande vision av vår resa!
Jag åker först och främst till Indien för yogan, vill lägga mer tid på den och lära mig mer, kanske också planerar en yogalärarutbildning om jag känner mig redo för det någon gång under resan.
Men är också öppen för det mesta!
Jag bor i Göteborg. Sarah Westlund heter jag, lägg till mig på fb så kan vi prata mer :)