Weekend-resor

10 dec. 2022 22:33 (redigerad)
Visningar: 510
Hej!
Lugn och glad tjej som söker resesällskap för att till att börja med göra weekendresor. Jag arbetar som ekonom och gillar träning och matlagning.
Skicka ert intresse på detta inlägg så återkommer jag.
Mvh Kristina :)
Av Sofieax
3 jan. 2023 07:49
Hej!
Jag skulle vilja åka på en långweekend till island i slutet på januari, är det något som låter intressant? :)
16 jan. 2023 12:59
Jag är intresserad av en weekendresa antingen vid påsk eller kristihimmelsfärd, då kan kan vara ledig 4 dagar.
Kanske Krakow? Budapest?
Av Anne82
26 jan. 2023 16:11
Hej!Har inte varit utomlands på 4 månader så är taggad på att boka en ny resa.Har ni redan komit iväg eller hur ser planen ut?
Av Anna__m
28 jan. 2023 12:47
Citerat från Sara1986:
Jag är intresserad av en weekendresa antingen vid påsk eller kristihimmelsfärd, då kan kan vara ledig 4 dagar.
Kanske Krakow? Budapest?
Jag hade kunnat tänka mig Krakow eller Barcelona kanske? Öppen för andra förslag med! Budapest är jättefint, men har varit där två ggr innan :)
Av Anna__m
28 jan. 2023 12:47
Citerat från Anne82:
Hej!Har inte varit utomlands på 4 månader så är taggad på att boka en ny resa.Har ni redan komit iväg eller hur ser planen ut?
När kan du åka och vad är du sugen på? Jag tror inte något har planerats här än..
28 jan. 2023 13:15
Inga planer har satts. Ni kan lägga till mig på instagram (krisss0o) så kan vi ta en fortsatt dialog där.
29 jan. 2023 11:45
Citerat från Anna__m:
Citerat från Sara1986:
Jag är intresserad av en weekendresa antingen vid påsk eller kristihimmelsfärd, då kan kan vara ledig 4 dagar.
Kanske Krakow? Budapest?
Jag hade kunnat tänka mig Krakow eller Barcelona kanske? Öppen för andra förslag med! Budapest är jättefint, men har varit där två ggr innan :)
Barcelona har jag vart I, kan tänka mej fler än de jag skrev, ex Rom eller en annan italiensk stad, Villnius, Tallin, Prag, Ljubljana, några ex :)
Medlemmen har tagit bort svaret