Weekend-resor

10 dec. 2022 22:33 (redigerad)
Visningar: 510
Hej!
Lugn och glad tjej som söker resesällskap för att till att börja med göra weekendresor. Jag arbetar som ekonom och gillar träning och matlagning.
Skicka ert intresse på detta inlägg så återkommer jag.
Mvh Kristina :)
Av Sofieax
3 jan. 2023 07:49
Hej!
Jag skulle vilja åka på en långweekend till island i slutet på januari, är det något som låter intressant? :)
16 jan. 2023 12:59
Jag är intresserad av en weekendresa antingen vid påsk eller kristihimmelsfärd, då kan kan vara ledig 4 dagar.
Kanske Krakow? Budapest?
Av Anne82
26 jan. 2023 16:11
Hej!Har inte varit utomlands på 4 månader så är taggad på att boka en ny resa.Har ni redan komit iväg eller hur ser planen ut?
Av Anna__m
28 jan. 2023 12:47
Citerat från Sara1986:
Jag är intresserad av en weekendresa antingen vid påsk eller kristihimmelsfärd, då kan kan vara ledig 4 dagar.
Kanske Krakow? Budapest?
Jag hade kunnat tänka mig Krakow eller Barcelona kanske? Öppen för andra förslag med! Budapest är jättefint, men har varit där två ggr innan :)
Av Anna__m
28 jan. 2023 12:47
Citerat från Anne82:
Hej!Har inte varit utomlands på 4 månader så är taggad på att boka en ny resa.Har ni redan komit iväg eller hur ser planen ut?
När kan du åka och vad är du sugen på? Jag tror inte något har planerats här än..
28 jan. 2023 13:15
Inga planer har satts. Ni kan lägga till mig på instagram (krisss0o) så kan vi ta en fortsatt dialog där.
29 jan. 2023 11:45
Citerat från Anna__m:
Citerat från Sara1986:
Jag är intresserad av en weekendresa antingen vid påsk eller kristihimmelsfärd, då kan kan vara ledig 4 dagar.
Kanske Krakow? Budapest?
Jag hade kunnat tänka mig Krakow eller Barcelona kanske? Öppen för andra förslag med! Budapest är jättefint, men har varit där två ggr innan :)
Barcelona har jag vart I, kan tänka mej fler än de jag skrev, ex Rom eller en annan italiensk stad, Villnius, Tallin, Prag, Ljubljana, några ex :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Anne82
29 jan. 2023 18:56 (redigerad)
Kristinanordin jag har lagt till dig på Instagram. Ni andra får oxå gärna lägga till mig på Instagram annemarihildingsson. Har ni alla Instagram så kan vi fortsätta planeringen där? Kan tänka mig allt från Köpenhamn, Spanska städer, Italienska städer. Är öppen för förslag.
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Anna__m
3 feb. 2023 03:57
Citerat från Sara1986:
Citerat från Anna__m:
Citerat från Sara1986:
Jag är intresserad av en weekendresa antingen vid påsk eller kristihimmelsfärd, då kan kan vara ledig 4 dagar.
Kanske Krakow? Budapest?
Jag hade kunnat tänka mig Krakow eller Barcelona kanske? Öppen för andra förslag med! Budapest är jättefint, men har varit där två ggr innan :)
Barcelona har jag vart I, kan tänka mej fler än de jag skrev, ex Rom eller en annan italiensk stad, Villnius, Tallin, Prag, Ljubljana, några ex :)
Jag besöker gärna någon av dessa städer :) varit i Prag men inte någon av de andra du nämner!
Av Anne82
5 feb. 2023 20:39
Citerat från Maj2:
Hej, jag hade också kunnat tänka mig en weekend i vår. Hur långt har ni kommit i planeringen?
Vad jag vet så har inte något planerats. Vart är du sugen på att åka?
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Anna__m
6 feb. 2023 21:34
Citerat från Anne82:
Kristinanordin jag har lagt till dig på Instagram. Ni andra får oxå gärna lägga till mig på Instagram annemarihildingsson. Har ni alla Instagram så kan vi fortsätta planeringen där? Kan tänka mig allt från Köpenhamn, Spanska städer, Italienska städer. Är öppen för förslag.
Lagt till nu :)
Av Ida1994
12 mars 2023 21:37
Jag är intresserad för framtiden iallafall, pluggar för nuvarande till redovisningsekonom, sen är det lite fritt fram tycker jag att resa på helgerna! är klar maj 2024
Av Anna__m
13 mars 2023 05:27
Citerat från Lovisa506:
Hej,
Jag åker gärna på weekendresor ☺️ är 31 år och bor i stockholm. Förutom att resa (såklart) spenderar jag fritiden med vänner, träning, yoga och odling. Hör gärna av dig om det låter intressant:)
//Lovisa
Kul! Vart är du sugen på att åka? :)
18 mars 2023 14:08
Citerat från Anna__m:
Citerat från Lovisa506:
Hej,
Jag åker gärna på weekendresor ☺️ är 31 år och bor i stockholm. Förutom att resa (såklart) spenderar jag fritiden med vänner, träning, yoga och odling. Hör gärna av dig om det låter intressant:)
//Lovisa
Kul! Vart är du sugen på att åka? :)
Jag är öppen för det mesta! Gillar europeiska huvudstäder och har flera kvar att bocka av 😅 verkade inte få uppdatering här när nya inlägg kommer, men du kan lägga till mig på instagram om du vill för att kunna prata lättare ☺️ looviis_
//Lovisa
1 apr. 2023 13:36
Hej!
Om ni inte redan har bestämt/bokat något så är jag med intresserad av att åka på weekendresor 😀 Jag är 30 år, bor i Skåne och jobbar som ekonom. På fritiden tycker jag om att resa, träna och umgås med vänner och familj. Ni får gärna lägga till mig på Instagram med. Jag heter eriikaeliasson 😊
Av Sofieax
25 apr. 2023 13:24
Hej! Har ni fått ihop någon resa? Jag är väldigt sugen på att komma iväg någonstans nu och vart spelar ingen större roll. :) Jag är 34 år, jobbar som receptionist och bor utanför Norrköping. sofaxel på insta.