Weekend i vår/resa i sommar?

14 maj 2019 20:20
Visningar: 240
Hej!
Jag är supersugen på att dra iväg på en weekend nu i vår (snart alltså) eller en resa på kanske en vecka i sommar! ☀️🏝️
Då mina vänner inte har möjlighet provar jag att hitta någon go prick här att åka med! 👯
Jag kan tänka mig kanske London eller Barcelona som weekend och skulle det bli senare i sommar spelar det inte någon större roll, men har länge varit sugen på Albanien t.ex. 😊
Jag är mest intresserad av sol, bad, goda drinkar, shopping, och ja att bara ha det allmänt gött! 🥂 Hit me up om det låter intressant!
Medlemmen har tagit bort svaret
Av __91
14 maj 2019 21:49
Jag kan tänka mig resa iväg någonstans v.28 eller v.29. En weekend eller en vecka någonstans inom i europa.
Av Wassa
14 maj 2019 23:44
Jag åker nästa vecka, den 21 maj till Rom om det skulle vara intressant! Har tänkt va där 4-5 dagar :)
15 maj 2019 13:31
Citerat från Wassa:
Jag åker nästa vecka, den 21 maj till Rom om det skulle vara intressant! Har tänkt va där 4-5 dagar :)
Kul! :D Har tyvärr inte möjlighet att åka bort den veckan! Har tänkt en weekend kanske v.22 eller 23!
Av Wassa
15 maj 2019 17:43
Ja okej! :) Jag kommer resa vidare efter rom. Troligtvis till Mallorca och vara där en vecka. Men det är kanske inte riktigt är det typ av resmål du tänkt dig :)
Av Sannalm
15 maj 2019 17:46
Jag är också sugen på att åka iväg och skulle gärna vilja åka ganska snart. Har varit i London och Albanien, men kan tänka mig Barcelrona eller någon annan stad med 🙂🌴
15 maj 2019 22:18
Citerat från Sannalm:
Jag är också sugen på att åka iväg och skulle gärna vilja åka ganska snart. Har varit i London och Albanien, men kan tänka mig Barcelrona eller någon annan stad med 🙂🌴
Kul! :D när skulle du kunna åka??
15 maj 2019 22:18
Citerat från Wassa:
Ja okej! :) Jag kommer resa vidare efter rom. Troligtvis till Mallorca och vara där en vecka. Men det är kanske inte riktigt är det typ av resmål du tänkt dig :)
Mallorca skulle jag absolut kunna tänka mig! 😊
Av Wassa
16 maj 2019 06:34
Kul! 😀 Jag har inget bestämt vart på Mallorca jag kommer hålla till iaf. Så är öppen för förslag om du känner för att åka ☺️
22 maj 2019 08:18
Citerat från Jennyh94:
Citerat från Wassa:
Jag åker nästa vecka, den 21 maj till Rom om det skulle vara intressant! Har tänkt va där 4-5 dagar :)
Kul! :D Har tyvärr inte möjlighet att åka bort den veckan! Har tänkt en weekend kanske v.22 eller 23!
Hej! Har också funderat på en weekend vecka 22 eller resa bort i sommar, kanske Montenegro eller Kroatien! :) har ni planerat något?
13 juni 2019 02:18
Hej jag skulle gärna hängt med på en resa i sommar till kul semesterresmål. Jag gillar att gå ut och ha kul, dansa gå på klubbar, konserter eller vandringar. Något speciellt land du funderat på? Jag har planer på Kroatien. Om det är intressant så adda mig på fb Michael Jiglund eller skype: (Logga in för att se e-postadress)