Volontärresa

29 apr. 2015 19:31
Visningar: 409
Hej!

Jag tänkte åka på en volontärresa till Sydafrika och har googlat runt endel bland olika företag som kan uppfylla mina önskemål.

Har hittat en organisation som heter Avista men har inte hittat några resencioner på dem. Undrar därför om det är någon här som kanske har erfarenhet med dem? Är de pålitliga?

Tack för svar :)
Av Tubbe
29 apr. 2015 21:18
Hej,

Har ingen uppfattning om just Avista. Men åker du bara för att vara volontär eller är det studier också.

/ R
29 apr. 2015 21:33
Hej Tubbe!

Det är bara volontärarbete det rör sig om ☺
Av Tubbe
30 apr. 2015 21:43
Ok, men varför behöver du lägga pengarna på Avista. Spara dem till t.ex barnhemmet istället.

/ R
1 aug. 2015 22:46
Har ingen erfarenhet av avista men har jobbat på ett jättebra barnhem i ghana som jag verkligen kan rekommendera! Jag va där via peaceworks men kan garanterat fixa plats åt dig så du inte behöver betala någon organisation :) Hör av dig om du är intresserad
1 aug. 2015 22:47
Har ingen erfarenhet av avista men har jobbat på ett jättebra barnhem i ghana som jag verkligen kan rekommendera! Jag va där via peaceworks men kan garanterat fixa plats åt dig så du inte behöver betala någon organisation :) Hör av dig om du är intresserad
4 aug. 2015 10:16
Tack Lindskogen men det får bli nästa gång då jag ska jobba med djur denna resan :)
1 aug. 2016 14:32
Kolla in African sunrise volunteers på Facebook!! Grymt sydafrikanska företag med många svenskar involverade!