Vem fan hör förstört reseguiden.se

Av Sarna
26 maj 2015 20:54
Visningar: 155
Vad fan har ni gjort Allting var bra ända till ni började att ändra allt förut kunde man jämföra dom resor som man ville ,tex från örebro arlanda borlänge mm mm till tex alanya .side flygstol och ospec mm men nu är det bara skit tack för mej.
Av Olanate - Utvecklare Reseguiden.se
27 maj 2015 13:40
Hej Sarna!

Det kan man fortfarande göra hos oss men för en liten del av våra besökare kan det se lite annorlunda ut (framförallt på vår sista minuten avdelning som jag misstänker att du är inne på).

Jag håller med om att byta mellan om man vill ha en specificerad resa, ospecificerad resa eller en flygstol är lite otydligt och svårt att hitta i nuläget så det kommer vi snart göra tydligare.

För att göra det lättare för dig hittar du en bild nedan där du hittar filtreringarna:

http://files.reseguiden.se/files/65/rg_7527965.png

Hoppas det hjälper!

Mvh Ola
Av Sarna
28 maj 2015 22:25
jag vill titta efter flygstol till gazipasa men finns inte med längre kollade med nazar o fritidsresor där fanns dom .
Av Olanate - Utvecklare Reseguiden.se
12 juni 2015 15:09
Hej!

Den ser inte ut så för att du har inte blivit utsatt för testet =) (Testet är förnärvarande också avstängt för att vi tyckte det fungerade för dåligt och backar därför tills vi åtgärdat några punkter)

Mvh Ola
27 aug. 2015 18:13
Håller med totalt, den var jättebra innan. Man kunde ställa in exakt vad man ville söka på. Kunde inte bli bättre.
Ändra tillbaka omgående annars kan ni lika bra lägga ner skiten.