Vart i Goa ska man åka?

Av Aaza
23 okt. 2016 12:01
Visningar: 1439
Hej!
jag har googlat en del på vart i Goa man ska åka men jag har så svårt att bestämma mig, jag åker dit i Januari solokvist. Därför slänger jag t en tråd här ;)
Jag skull vilja ha en del fest, träffa människor, sol och bad, originellt va?
Jag är lite inne på Baga. Någon som har varit där?
Tack på förhand.
26 okt. 2016 01:08
Japp vill du ha mycket folk och fest så är nog Baga bäst. Bo gärna på Hallmark Guesthose som ligger precis där men ändå bakom. En av de bästa boenden jag bott på och prata med Christopher som äger stället, han håller det så rent och fint, en riktig oas mitt i nöjeskaoset. http://www.hallmark-guesthouse.com/
Nedanför på stranden har du Lucky Star som var mitt favorithak på stranden med Marcello, Isac och de andra. Har känt dem sedan 17 år bakåt. Där finns en mysig restaurang som hette Fiesta förr men nu finns ett annex nere vid stranden lite snett ovanför Lucky Star, mycket väl värt ett besök med god mat och supermysigt. Eller ja nu har nog vanliga Fiesta öppnat efter renovering.
Ja sen finns massor med nöjen på den gatan, bara att testa sig fram, Titos, Mambos osv osv.
Mvh
Av Aaza
30 okt. 2016 14:14
Tack för info!
Jag ska kolla upp detta ;)
7 dec. 2016 01:05
Är du där i början av jan-17?? Kommer vara i Goa i ca 10dag innan jag åker norr ut.