Vandra och uppleva Norge

Av Johan91
17 juni 2015 21:29
Visningar: 59
Hej. Jag söker någon som skulle vilja åka till Norge för att uppleva dess fantastiska natur och landskap. Både med bil och till fots.
Är bland annat intresserad av mål som Preikestolen och Trolltunga, men är öppen för alla förslag.
Tänker mig ca en vecka. Spelar ingen roll när, dock tidigast mitten av juli.

Är en trevlig kille på snart 24 år med stort naturintresse som söker likasinnad tjej eller kille.

Ha de gott, hoppas vi hörs!
Av Elin94
21 juni 2015 14:39
Hejsan!

Jag hade själv tänkt åka på en likadan resa! Har aldrig varit i Norge förut så allt går för mig :)
De flesta av mina vänner jobbar i sommar så har ingen att åka med, har inga planer än så länge gjorda men det fixar sig. Är dock endast ledig fram tills första augusti...

Höres!
24 juni 2015 15:08
Hej!
Är med intresserad av att göra en liknande resa, vara ute i naturen, vandra m.m.
Har du/ni kommit fram till någonting mer eller?
Är själv ledig i mitten på Juli fram till den 27. Bor även i Oslo själv, 25-årig kille :-)

Ha de!
Av Kylbox
27 juni 2015 18:48
Jag kan lätt vara på! Har bil om det skulle behövas.

Snubbe från Örebro på 25 år.
Av Stefan7
28 juni 2015 21:24
Tjenare! Jag är en kille på 22 bast från Göteborg som är riktigt sugen på att vandra och träffa nya vänner, så jag hänger gärna med!
Hör av er!
29 juni 2015 19:12
Men då finns det ju flera som är intresserade av att ta sig en tur :-)
Själv har jag semester mellan 20/7-26/7 och skulle kunna tänka mig att göra det mot helgen där över ett par dagar. Lite beroende på hur lång tid det tar, man kan säkert vara lite flexibel.
Hur ligger det till för andra?
Av Kylbox
29 juni 2015 22:09
Jag kan från 31/7 och två veckor framåt!
Av Kylbox
29 juni 2015 23:23
Fjaerland + Mulndal ser fint ut i Norge
Av Roberth
17 juli 2015 11:16
Hejj Johan. Om din annons är fortfarande aktuell om att vandra till preikestolen och trolltunga så svara mig. Är ledig från början av augusti. Hälsningar Robert
Av Johan94
18 juli 2015 10:37
Om det skulle vara aktuellt så skulle jag gärna hakat på.
Av Roberth
19 juli 2015 14:27
Hej igen. Det låter bra. Skriv till mig på (Logga in för att se e-postadress) så kan vi diskutera vidare. Är för övrigt gift småbarnpappa och 70-talist. Mvh Robert
22 juli 2015 13:53
Tänkte ta turen Preikestolen och Trolltunga över en helg, nu 24-26 juli , eller 31 juli -2 aug.
Tänkte köra från Oslo, ner om Kristiansand E18 (snabbaste vägen) Preikestolen och sen upp till Trolltunga och sen över E134 tillbaka till Oslo.
Tänkte detta över en helg, med start på en fredag.

Är det någon som vill hänga på? Jag är go o glad, o enkel att ha med o göra. Ha de! :)
25 juli 2015 08:14
Hej!
Jag tänker inte följa med men vill gärna slå ett slag för Lofoten! Det är den vackraste platsen i världen! Man kan vandra dagsturer eller även tälta. Det svåra är att ta sig dit... och ett måste är att ha en bil!

Ha så kul!