Utflykter puerto plata

28 feb. 2016 10:02
Visningar: 3098
Hej!

Drar till DR om två veckor, ska bo på Cofresi. Någon som vart där?
Iallafall så tänkte jag se om ni har några tips på utflykter osv? Kollade Researrangören men de tar ju alltid överpriser.
25 sep. 2016 10:25
Citerat från Robinus88:
Hej!

Drar till DR om två veckor, ska bo på Cofresi. Någon som vart där?
Iallafall så tänkte jag se om ni har några tips på utflykter osv? Kollade Researrangören men de tar ju alltid överpriser.
Hej Robinus!

Nu sitter vi i samma situation som du gjorde för drygt 6 månader sedan. Vi har planer på att åka till just Cofresi i DR under januari. Vi är jättenyfikna på hur du upplevde resan och hotellet? Har du lust att skriva några rader är vi mycket tacksamma! :)

Tack på förhand!
Med vänlig hälsning, Daniel
Av Micce71
12 dec. 2016 10:17
Hej.

Vi har varit där 2 ggr och åker den 15/12 igen.
Underbart ställe och härligt vatten.
Natur område med Jesus staty, Gå i vattenfall.
Men hyr inte bil..bättre att hyra en taxi chaufför.
Vi bor på Lifestyle Holiday Resort.
Helt perfekt, gratis inträde till Akvariumet. Massor att göra!
Blir kul att fira jul där iår.
Av M4sta86
21 juni 2017 14:11
Hej!
Planerar DR i vinter och snubblade över eran tråd. Cofresi ser jag inte som alternativ på någon av de stora arrangörernas sidor (eller så är jag blind). Vart bokar ni det igenom? Tar ni charter eller bokar flyg för sig? Vi ska ner 2v så direktflyg alt 1 stopp är det som gäller
Av Micce71
23 juni 2017 10:42
Vi har lägenhet i Lifestyle Holiday resort. Ett toppen ställe med Allinclusive och massa pooler, restauranger mm. Hämtning vid flyget.
Är detta intressant så hör av er så kan ni få priser.
Mvh Micce Rosén
Av M4sta86
24 juni 2017 17:56
Citerat från Micce71:
Vi har lägenhet i Lifestyle Holiday resort. Ett toppen ställe med Allinclusive och massa pooler, restauranger mm. Hämtning vid flyget.
Är detta intressant så hör av er så kan ni få priser.
Mvh Micce Rosén
Vad ligger priserna på för 2 pers i feb/mars... 2v
Och vart ska man boka flyg igenom? Hittar inga direktflyg direkt...om man inte tar charter dvs