Uppleva något nytt

30 apr. 2019 22:01
Visningar: 220
Hej där!
Jag är en kille på 26 som nu någonstans i maj-augusti vill ut och resa, göra något nytt! Är en flummig själ som är kallad shaman men har absolut ingen titel på det enligt mig själv, svart bälte i kampsport, mediterar, positiv, helt enkelt en fantastisk människa precis som jag är.
Kort och gott vill jag ha en reskompis som är en tänkare och vill ha kul i livet så det blir en resa med möjligheter!

Vart blir vad vi känner för och kommer överens om. Så vin-kväll, kaffe snack, prova på danser och går i natur miljöer (vandring?) t.ex. Ja vadsom men att ha kul i fokus!

Hör gärna av er här eller på min facebook eller få mitt nummer för mer info eller idé bollande!
4 maj 2019 19:29
Hej! Låter intressant. Hur hittar jag dig på Facebook ?
6 maj 2019 12:20
uppleva nya resmål och länder är alltid lika trevligt roligare i sällskap en själv. resa är man alltid sugen på..
8 maj 2019 23:09
Hej, det där låter ju väldigt härligt! Jag skulle gärna resa någon vecka under min semester så hörs gärna mer för att se om vi klickar och kan hitta något som passar oss båda :)
8 maj 2019 23:23
Citerat från Marcelam:
Hej! Låter intressant. Hur hittar jag dig på Facebook ?
Albin Westberg från Trosa, finns endast en än sålänge ;)
8 maj 2019 23:24
Citerat från Hannas92:
Hej, det där låter ju väldigt härligt! Jag skulle gärna resa någon vecka under min semester så hörs gärna mer för att se om vi klickar och kan hitta något som passar oss båda :)
Absolut, nå mig på Facebook som Albin Westberg från Trosa är nog enklast. Bara skicka PM o vänförfrågan!
Av Ellensb
16 maj 2019 18:34
Låter superkul!! Skriv gärna här i meddelande så kan vi diskutera vidare:)