TUR mässan slut!

Av Veiken
16 mars 2008 21:06
Visningar: 239
Jag har haft förmånen att stå i Reseguidens monter lördag och söndag. Pratat med massor av mässbesökare och det roligaste av allt: Jag mött flera av medlemmarna här på sajten som jag bara har haft nätkontakt med innan!
Tack allihop, ni som jobbar med Reseguiden och alla goa medlemmar som jag träffat! Ha det gott och så ses och hörs vi på nätet tills TUR brakar loss nästa år!
Av Lotz
16 mars 2008 21:10
Tack själv! Det var kul att träffas! Vi får hoppas att vi får tur med våra lottnummer nu när det visade sig att jag inte drömde sanndrömmar! :-)
Av Crista
16 mars 2008 21:56
Tack allihop det har varit så himla trevligt.
Även om fötterna var bortdomnade i lördags kväll var jag glad att jag tackat ja till bägge dagarna.
Vi syns och hörs.
Av Mizan
16 mars 2008 23:44
Instämmer i alla tacken.. tyvärr kom jag inte iväg dag två som planerat så jag hann inte säga hejdå till alla som jag ville... passar på att säga det nu... *snyft snyft* ses nästa år.
Alltid lika kul att träffa er som jobbar o vi som hänger runt på Reseguiden.
Av Jossy
16 mars 2008 23:46
Får också tacka för i år. Även om en dag räckte gott för mig :) Hoppas vi ses nästa år!
/ Jossan
Av Linni
17 mars 2008 11:22
Tack själva, allihop! Supertrevligt! Jag var där båda dagarna och efter båda dagarna v ar jag alldeles hes....whiskeyröst! Ja...man pratade med många och jag vet inte hur många jag sa ordet "Västindien" till *hihi*.....har drömt om Västindien i två nätter nu :-) Trevligt!!

Kram till alla!!

//Linni
Av Suan
17 mars 2008 11:37
Det var lika trevligt som vanligt att träffas och allt runtomkring. Anngående Västindien så hade det passar bra i dag. Kl 7,00 hade jag 25cm snö på bilen i Trollhättan och snön vräker fortfarande ner!!
Av Marlene
17 mars 2008 11:47
Det var så roligt att träffa er alla – tack för ert engagemang och er fina insats på mässan!

Om jag missade säga hejdå till någon av er ber jag om ursäkt, men det var så mycket folk att det var svårt att få tag på alla. Vi ses på sajten hörni!

Varma hälsningar,

Marlene

Redaktör, Reseguiden.se
17 mars 2008 12:57
Här är så många tack så jag instämmer bara - DET VAR KUL ATT VARA MED OCH TRÄFFA ER ALLA
På återhörande och återseende
Hälsningar ALF