Tjej som vill bort ifrån Sverige!

12 nov. 2019 21:56
Visningar: 487
Jag är en 19 årig tjej från Gävle. Har precis sagt upp mig från jobbet och pluggar nu endast lite smått på distans. Plugget tar slut i januari. Jag letar därefter någon som vill resa nånstans, vart som helst! Jag är öppen för förslag, har varit sugen på att åka någonstans och stanna lite längre och jobba, kanske plugga i ett annat land? Eller bara en semesterresa till något varmt och skönt ställe där man kan sola, bada, äta god mat och festa? Är det någon som är lika vilse som mig och också vill ge sig ut i världen? Eller som kanske har lite mer koll på vad den vill göra men letar sällskap? Hör gärna av er! Har inte jättehög budjet därför jag tänker mer åka någonstans att jobba eller på en lite kortare resa!
12 nov. 2019 21:57
Skriv gärna till mig på någon social medie, heter rebeckanyman på de mesta ställen. Det är jag utan profilbild, är inte den bästa på selfies!
Av Mikke68
13 nov. 2019 10:53
Citerat från Rebeckanyman:
Skriv gärna till mig på någon social medie, heter rebeckanyman på de mesta ställen. Det är jag utan profilbild, är inte den bästa på selfies!
När har du tänkt att åka
Skulle vilja se nyazeelad
Medlemmen har tagit bort svaret
16 nov. 2019 22:06
Hej,

Jag kommer vara i Thailand 18e februari till 6e mars ifall du är sugen på att följa med samt hitta på massa roliga saker! Är otroligt spontan och rolig utav mig så tveka inte på att höra av dig ifall du skulle vilja haka på.
17 nov. 2019 07:52
Citerat från Rebeckanyman:
Skriv gärna till mig på någon social mHej Rebecka Nyman vill du bo och jobba i Malta januari eller när som du vill och du jobba på en bra hotell och kan prata på engelska. Malta är mycket vacker varm och alltid sol i varm och du kan träffas många svenskar unga killar och tjejer som jag känner där. Du kan svara här. Tack, heter rebeckanyman på de mesta ställen. Det är jag utan profilbild, är inte den bästa på selfies!
Medlemmen har tagit bort svaret