Tips på åka efter koh phangang

3 jan. 2017 23:24
Visningar: 152
Vi (jag, min sambo och våran 4 år son) åker till koh phangang där vi ska stanna i 2 veckor och sedan efter det har vi ca 7 dagar då vi inte vet vart vi ska åka innan vi ska tillbaka till Bangkok.

Vi vill gärna åka mot Bangkok så att restiden blir lite uppdelad. Då vi tycker det är rätt långt mellan Bangkok o koh phangang..
Alla tips är välkomna 😀😊
4 jan. 2017 09:09
Koh Tao alla ggr och ta sedan nattåget till Bangkok. Alt Hua hin, det ska vara bra och barnvänligt enligt kompisar som rest med 3 små 1-5 år. :)
4 jan. 2017 15:20
Vill gärna resa upp mot Bangkok och därför inte koh samui.
Är koh tao dyrt?
Hua hin har vi varit i för 2 år sedan och var inte så nöjda. Så gärna något annat. 😊
Av Atjima
4 jan. 2017 16:22
nej, Koh tao är inte dyrare än de andra öarna tycker jag. Var också i Hua hin för januari 2015 och gillade inte heller det sådär. Koh Tao är mysig ö med mysig stämning och liten gullig "bycity", bättre än koh pangnan tycker jag... Ni passerar ändå tao när ni åker från pangnan,,,en liten bit emellan...
4 jan. 2017 22:05
Koh tao. 2h från phangan bara. Åt bkk hållet. Ta färjan därifrån sedan och bussen upp till bkk. Tao är mindre än phangan, finare , lugnare och mysigare . Men bägge är riktigt bra