Thailand,Bali &Indien 15 nov-1 feb

13 okt. 2016 00:07
Visningar: 224
Jag ska resa till Thailand 15 nov-15 dec, Bali 15dec-3 jan & Indien 3 jan- 1 feb.
Har varit ute på en hel del resor senaste 10 åren,
det är alltid kul att resa med någon eller kanske möta upp någon under resan, ska du iväg och är intresserad av en resekompis som säger ja till det mesta så hör gärna av dig.
Vissa dagar är jag tillochmed rolig :)

Tjo
Av Mike11
13 okt. 2016 15:15
Tjena, Jag kommer vara på resande fot i Indien undern den perioden. Möts gärna upp om vi har liknande planer :) Vart plananerar du att börja?

/ Marcus
18 okt. 2016 11:04
Hej Mike. Ursäkta jag inte svarat, landar i chennai 3 januari och sen är det blankt papper 😅
Av Mike11
19 okt. 2016 15:53
Citerat från Sucramericsson85:
Hej Mike. Ursäkta jag inte svarat, landar i chennai 3 januari och sen är det blankt papper 😅
Hej igen, Okey låter schysst jag kommer vara i Dehli trakterna vid den tiden och iaf tills den 9 Januari för att sedan ta mig söderut . Så vi är i lite olika delar av landet. Planerar du att vara i södern eller ta dig norrut elelr kör du helt på känsla :D
21 okt. 2016 13:10
Landar 3 jan i chennai, en kompis skulle med men verkar inte bli så.Har nu inget bokat direkt förutom att ja vill tillbaka till Goa o palolem beach för att ja hade det så gött där 2012.Sugen på att utforska södra Indien.
Drar du söderut 9 januari?
Har du FB o vad heter du?
Kolla min instagram
Vikdinegenkronablidinegenkung..
Smidigare sätt att ha kontakt ju :) ha det
Av Mike11
24 okt. 2016 13:44
Citerat från Sucramericsson85:
Landar 3 jan i chennai, en kompis skulle med men verkar inte bli så.Har nu inget bokat direkt förutom att ja vill tillbaka till Goa o palolem beach för att ja hade det så gött där 2012.Sugen på att utforska södra Indien.
Drar du söderut 9 januari?
Har du FB o vad heter du?
Kolla min instagram
Vikdinegenkronablidinegenkung..
Smidigare sätt att ha kontakt ju :) ha det
Okey låter schysst, jo jag drar troligtvis neråt den 9e om jag inte vill ha mer av Himalaya.
Jag har FB där heter jag Marcus Carlsson.
:) Hade gött
24 okt. 2016 19:47
Hej igen.Hittar dig inte, skicka ett mail till (Logga in för att se e-postadress)
😃
10 nov. 2016 23:03
Hej
Vill oxå åka till Bali ha aldrig varit där.
Men är i Thailand från 24 december till 4 februari tänkte dra till Bali typ januari men våga inte åka ensam :(
Kommer du vara där under januari ??
11 nov. 2016 23:05
Aha jag tänkte åka typ 5-11 januari. Hehe
Men tack än då :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Ell_ess
14 nov. 2016 16:33
Hey! Jag befinner mig i Patong just nu och möts gärna upp någonstans. Vore ju dessutom kul om vi blev några stycken :)
2 dec. 2016 09:32
Hej! Landar också i Thailand då. Vart i Thailand kommer du vara? :)
Johanna
Citerat från Nanna5233:
Hej
Vill oxå åka till Bali ha aldrig varit där.
Men är i Thailand från 24 december till 4 februari tänkte dra till Bali typ januari men våga inte åka ensam :(
Kommer du vara där under januari ??