Thailand backpacker 11/12 - 5/1

11 juli 2016 19:50
Visningar: 155
Har bokat flyg 11 december till 5 januari flyger till Bangkok och tänkte backpacka tänkte mest höra om någon mer befinner sig i Thailand då. Tänkte bege mig ner till phuket och öarna runt omkring phuket den 16 decmeber till den 4 januari har redan bokat inrikesflyg då. Annars har jag inte så mycket planerat hör av er om ni är där nere och vill styra upp och hittat på något roligt. Med vänlig hälsning Marcus
Medlemmen har tagit bort svaret
11 sep. 2016 18:15
Halloj! Jag kommer att befinna mig på Koh lanta och däromkring då jag ska jobba där från nov-jan. Skulle va kul o träffa upp lite sköna människor!
Kommer ha min fasta punkt på koh lanta men åker gärna till öarna runtomkring o hänger! Hör av dig till mig på Fb om de låter intressant!
Frida Berggren heter ja där:)
21 sep. 2016 18:44
Kommer vara på koh Lanta vid jul, sen nyår på koh samet!

Är en skön & rolig kille 😂 Varit i Thailand 15-20 ggr
21 sep. 2016 19:16
Roligt med härliga människor som skall ner bara fortsätt skriv här så kan vi hålla kontakten och se om man kan ses där nere i sköna Thailand ! Jag har som sagt inte så mycket planerat tänkte mest ta det som de kommer men om man vet att vissa personer är på vissa ställen kan man kanske besöka dom ju eller om man får tipps på vad som händer :)
3 nov. 2016 10:15
Hej!

Jag kommer befinna mig i phuket/kamala mellan den 20 december till den 7 januari.
Första gången i thailand så vet inte riktigt hur min semester kommer se ut men är absolut öppen för förslag, du kan väl höra aav dig på Fb om du har lust att hänga heter Ida ohlsson där :)

( eller om någon annan som matchar thailand där enre så får ni också gärna höra av er, kommer åka ned själv)
10 nov. 2016 22:57
Hej.
Jag dra ner till hemlandet i 6 veckor. 23:e December till 4:d Februari
Flyger ner 23:e december och framme i bkk 24:d ta mig direkt till puket och koh samui :) höv av er om ni är där :)
Så få vi hitta på nånting :)
/ Nanna