TĂ„gluffa sommar 2023 🚂

22 dec. 2022 21:12 (redigerad)
Visningar: 305
Hejsan! Jag Ă€r en 22-Ă„rig tjej frĂ„n VĂ€xjö som funderar pĂ„ att tĂ„gluffa i Europa till sommaren. Jag söker nĂ„gon/nĂ„gra att resa tillsammans med 🚂 Jag har tĂ€nkt vara ivĂ€g en mĂ„nad ungefĂ€r juni-juli. Under resan vill jag upptĂ€cka mycket, Ă€ta god mat, trĂ€ffa nya mĂ€nniskor och skapa roliga minnen. Är det nĂ„gon som har liknande tankar fĂ„r ni gĂ€rna skriva hĂ€r! đŸ„°
Av Izzae
28 dec. 2022 17:38
Hej! Jag vill jĂ€ttegĂ€rna tĂ„gluffa i sommar och Ă€r ute efter samma upplevelse som dig. Bodde en mĂ„nad i Italien som au pair denna sommaren och blev helt förĂ€lskad. Åker gĂ€rna dit igen och besöker de fina stĂ€derna som finns! Jag bor i Blekinge sĂ„ vi hade kunnat trĂ€ffas innan. Hör gĂ€rna om dig vid intresse :)
6 jan. 2023 13:24
Hej! Jag Àr ocksÄ sugen pÄ att Äka runt i Europa i sommar, hade varit kul att kanske Äka tillsammans
Av Izzae
6 jan. 2023 17:57
Citerat frÄn Erikalydin:
Hej! Jag Àr ocksÄ sugen pÄ att Äka runt i Europa i sommar, hade varit kul att kanske Äka tillsammans
Hej Erika! Vilken tid har du tÀnkt Äka? Jag tÀnker i Juli/Augusti.
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Izzae
18 jan. 2023 14:42
Ska vi göra en grupp pÄ instagram? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
10 apr. 2023 15:17
Hej! Är kanske nĂ„gra mĂ„nader för sen, men hade ocksĂ„ sĂ„ gĂ€rna velat tĂ„gluffa i sommar! Om ni kan tĂ€nka er sĂ„ hĂ€nger jag gĂ€rna pĂ„ :)