Tågluffa inom Europa

2 feb. 2014 20:53
Visningar: 196
Jag är 20 år och är väldigt sugen på att ta en tripp igenom några av Europa länder och städer. Jag tänkte till en början åka själv, men jag tycker det är väldigt roligt att lära känna nya människor så är det någon som vill åka med mig vore det toppen!

Jag vill åka till Paris, Aten, Venedig och gärna till någon plats i Irland. Men är väldigt öppen för förslag och vill såklart åka till flera ställen, dessa är bara några jag prioriterar. Jag vill få ut mycket med mitt resande, upptäcka kulturer, se landets sevärdheter och någon utekväll tackar man inte nej till. Jag vill se och upptäcka så mycket som möjligt!

Någon som känner sig sugen? Hör av er :)
3 feb. 2014 14:51
Hej! Jag har länge funderat på att resa runt lite i Europa, men saknar någon i min umgängeskrets som har intresse, tid, och pengar. Jag vill mer än gärna resa till de platser du räknar upp, och det hade varit jättekul att lära känna någon ny. Har du tänkt något på när du vill åka och hur länge? :)
3 feb. 2014 22:17
Hej!
Jag har också tänkt och tågluffa i Europa. Har tänkt och göra det i sommar pga jobb och studier, när hade ni tänkt er i sådana fall? :)
12 feb. 2014 19:58
Hej!

Jag är också intresserad av att resa i sommar men ingen av mina vänner har möjlighet eller så stort intresse av att göra det som mig. Jag vill helst inte åka själv så det hade varit jättekul med sällskap.

Jag är öppen för förslag när det kommer till vart i Europa, vill gärna besöka Barcelona och så kommer jag att besöka Holland med säkerhet.

Hur länge planerar du att vara borta?

/Sofie
12 feb. 2014 21:22
Citerat från Sofieflorence:
Hej!

Jag är också intresserad av att resa i sommar men ingen av mina vänner har möjlighet eller så stort intresse av att göra det som mig. Jag vill helst inte åka själv så det hade varit jättekul med sällskap.

Jag är öppen för förslag när det kommer till vart i Europa, vill gärna besöka Barcelona och så kommer jag att besöka Holland med säkerhet.

Hur länge planerar du att vara borta?

/Sofie
Hej!
Hade tänkt mig 2-4 veckor i juli är inte helt säker än hur länge det blir och vart än,
Men Barcelona, Baskien och pamplona är städer som jag tänkte besöka.
Annars kan du adda mig på Facebook Alexander W. Evans har samma profilbild som här, så kan vi diskutera där :)
Mvh
Alexander