-TÅGLUFFA EUROPA- 🌍🚂

28 okt. 2019 22:34 (redigerad)
Visningar: 170
-TÅGLUFFA EUROPA- 🌍🚂

Hej!

Jag söker nu reskompis/ar till att tĂ„gluffa genom Europa med start ev juni eller juli 2020. (Även flexibel med start tid och kan ske tidigare eller senare tex maj, september). Vart i Europa Ă€r Ă€nnu inte riktigt bestĂ€mt och jag Ă€r flexibel/öppen för förslag, dĂ„ jag sjĂ€lv vill se allt 😄 Syftet med resan Ă€r att upptĂ€cka och gĂ„ pĂ„ Ă€ventyr av olika slag, ev lite sol och bad ocksĂ„ 🏖 med kvĂ€llar bestĂ„ende av god mat och drinkar!

Lite om mig: 26 Är gammal, bor i BorÄs. Jobbar som sjuksköterska. Största passionen Àr att resa och mÄlet Àr att resa jorden runt successivt.

Söker tjejer som resekompisar, Älder spelar ingen roll. Helst gÀrna att du bor i VÀstra Götaland regionen sÄ man lÀtt kan mötas upp! (Inget krav dock)

LÄter detta intressant? Hör gÀrna av dig! Kom igen det blir kul . #adventureofalifetime
😀💃👣🌍

Skriv till mig pĂ„ Facebook för mer info och diskussion om reseplan . Även lĂ€ttare att prata dĂ€r Ă€n hĂ€r!
. Heter Jasmine Torki.
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
19 nov. 2019 05:54
Uppdatering : Planering av resa kommer ske vid Ärsskiftet. SÄ Àr du intresserad av att Äka skriv till mig pÄ Facebook! :)

-Jasmine Torki