tågluffa

15 apr. 2023 15:33
Visningar: 242
Hej jag vill åka ut i Europa med en eller flera män eller kvinnor. Jag är helt ärlig: Jag är under en form av psykiatrisk tvångsvård som jag vill slippa. Så det kanske är bra om det är flera så någon vågar resa med mig i fall ni tror kanske psykvården har rätt.
27 aug. 2023 15:52
Ok jag åker var som helst. Kan åka till Spanien. Har varit i Italien en del som barn men länge sen nu. Lite osäker på att resa ensam med en kvinna. Hör av dig om du fortfarande intresserad. Jag bor i en lägenhet utanför stockholm. Jag får inte resa nån vart göra nåt. Dom tänker jag ska sitta här resten av livet. Dom behandlar mig som jag har nån typ av förståndshandikapp eller nåt. Dom har själva gjort tester som visat att jag är intelligent.
18 nov. 2023 20:52
Citerat från Cirpa:
När vill du resa och vad vill du resa till? Jag vill resa till Spanien om det går bra för dig?
Snällla kan nån åka med mig var som helst länge
Av Hayder
3 dec. 2023 00:51
Jag är intresserad . Jag skulle vilja se flera huvudstäder i Europa. Jag är en 61-årig man. Hur länge stannar vi där? Är du intresserad av att åka till kuststränder? För mig är större städer bättre. Jag är flexibel och förstående, och jag gillar att hjälpa mina följeslagare på vägen och ta hand om dem.
Av Hayder
3 dec. 2023 15:48
Vi kan traffa inna resa om det går Mobil number