Tågluff / Work Away juli 2018

Av Suellen
19 jan. 2018 17:30
Visningar: 450
Hej på er!

Jag efterlyser en resekompis till sommaren. Då jag plugga till vardags finns det tyvärr ont om tid till att resa under studierna sååå min tanke är att jag under juli månad (flexibel fram till mitten av augusti) vill ge mig ut i Europa på en tågluff alternativt prova på Work Away någon stanns, eller göra både och.
Gillar du att blanda naturupplevelser med storstadspuls, är nyfiken och gillar att upptäcka nya platser, mat och pubhäng är det ett plus i kanten! Låter det här passande? Hojta till! :)
20 jan. 2018 20:17
Hej på dig,

Jag har funderat på att göra en tågluff i sommar men söker också en resekompis. Vill också ha en mix av strandhäng, storstad och lite fest. Är öppen för alla förslag!! :)
Av Lixia
21 jan. 2018 13:50
Hej! Jag är också intresserad, är öppen förslag och syftar efter precis det som du vill göra, naturupplevelser och storstadspuls. Älskar mat och att variera resan med olika upplevelser :)
Av Darja91
21 jan. 2018 18:15
Hej! Jag är också intresserad :)
Jag pluggar på heltid annars också, så jag vill jättegärna tågluffa och även testa workaway i sommar!
23 jan. 2018 19:39
Jag pluggar också och sjukt sugen på tågluff i sommar!!
Av Embond
24 jan. 2018 00:42
Heej!! Också en student som är superpepp på tågluff i sommar!
Av Malinv
25 jan. 2018 20:53
Hej! jag åker på tågluff i sommar med planen att vara iväg 2-3 veckor någon gång mellan början av juli och början av augusti Skriv på facebook (malin videgård) om någon är sugen på att resa ihop eller mötas under resans gång, alternativt bara spåna ihop! :)
8 feb. 2018 13:46
Hej jag är också sugen på hänga med! Finns det någon gruppchatt för den här diskussionen? 👍🏼☺️
Av Alicias
11 feb. 2018 15:28
Heej! Jag är också sugen på tågluff eller WorkAway i sommar!! Jag gillar en blandning av storstad, uteliv, natur och stränder :)
Av Sani711
13 feb. 2018 16:41
Hej!
Är precis i samma sits. Det här låter exakt som vad jag är sugen på att hitta på i sommar! Jag har tänkt vara iväg hela sommaren (juni-sep) och kombinera tågluff och WorkAway vore grymt! Jag vill gärna ha sällskap.
Hör gärna av er om du/ni vill spåna på lite idéer och tankar ihop! https://www.facebook.com/sara.nilsson.568
Sara Nilsson på fb.
18 mars 2018 10:43
Heej, jag är också intresserad av att tågluffa i sommar och vill gärna ha sällskap! Joinar gärna i någon gruppchatt ifall det finns, heter Karolin Persson på facebook!

Kraaaam
14 apr. 2018 18:38
Hej! Är det här än aktuellt? Är isåfall också väldigt sugen på att åka iväg och tågluffa i sommar! Finns det någon gruppchatt?
14 apr. 2018 23:30
Hej! Undrar samma, är det här än aktuellt? Har tågluffat i Europa innan och hade velat göra det igen.
15 apr. 2018 21:31
Hej, jag är också jätteintresserad av att tågluffa genom Europa i Augusti då jag jobbar fram till sista Juli :)
Av Malinv
15 apr. 2018 22:15
Hej! Vi är några tjejer från tråden som planerar att åka iväg tillsammans, lägg till mig på Facebook så kan jag lägga in er i gruppen :) Malin Videgård
17 apr. 2018 00:23
Hej! Gud va Kul detta låter. Jag börjar plugga I högst (förhoppningsvis) och planerar också resa I europa I sommar. Jag skiver till dig Malin på fb. 😍
17 apr. 2018 20:30 (redigerad)
Hej!
Jag tänkte också tågluffa i Europa och skulle vilja ha sällskap också, resan tänkte jag mig under ca mitten av augusti i 4 veckor! Det jag är ute efter är mest naturupplevelser, storstäder, men även små städer och äta god mat
25 apr. 2018 22:42
Hej! Jag är också sugen på att dra på en tågluff i sommar. Pluggar jag med, så har ju liksom inte tid annars. Vore superkul!