Sydamerika i april-juli 2014

17 mars 2014 15:52
Visningar: 188
Hej,

Jag har nu bokat min resa till Sydamerika! :D Kommer att flyga till buenos aires i slutet av april. Jag kommer där hoppa på en äventyrsresa med slutdestination Bolivia. Sedan är mina resmål och planer helt öppna.

Jag kommer att stanna till i slutet av juli. Jag har inte så höga krav utan kommer att bo på hostels och försöka ta mig runt på buss så gott det går. Jag tycker om äventyr men tycker även en lugn dag på stranden kan vara trevlig.

Skulle vara kul med resesällskap där nere!
4 juni 2014 13:57
Hejsan! Om du är i närheten av Recife/ Belem/ Manaus i Juli, är jag öppen för förslag :D
4 juni 2014 14:49
Hejsan! :-)
Det är nog troligt att jag är där då! Kommer bege mig uppöver i mitten/slutet av juni :-)
4 juni 2014 14:52
Okej, men då kanske det finns chans att ses? Jag kommer att vara där mellan 2 Juli-10 Augusti. Så kanske vi kan dra till Manaus eller Belem? Har också hört att Chapada Diamantina ska vara värt att se! :)
4 juni 2014 15:26
Ja men absolut! Jo jag hade tñkt Chapada Diamantina iaf! :) Tankte flyga till Sao Luis och sen har jag inte sa mkt planerat. Har ar min e-post: (Logga in för att se e-postadress)
4 juni 2014 23:19
Jo i jmf m Bolivia är det dyrt! Och kommer bli minst de dubbla nu när VM drar igång.