Sydafrika :)

26 feb. 2018 21:56
Visningar: 234
Hej :)

Jag är en glad och positiv tjej som söker en reskompis som skulle vilja följa med till Sydafrika. Kille eller tjej spelar ingen roll!

Tanken är att åka i Maj 2018 någon gång och att vi stannar runt 1-3 månader. För att spara lite pengar hade de vart nice om vi hittade ett volontärarbete (beroende på hur länge vi är borta).

Jag vill få ut så mycket som möjligt av resan så jag skulle kunna tänka mig att resa runt lite och inte stanna på samma plats hela tiden. Det jag verkligen vill göra i Sydafrika är att åka på safari och sen skulle jag jätte gärna vilja åka ut med en båt och snorkla/dyka med vithajar. Jag vet att det med hajarna inte är en grej alla vill göra, men om du inte vill följa med på den utflykten så är det helt okej :) Sedan är jag öppen för alla andra förslag på vad vi kan göra och hur vi kan lägga upp resan. Om du har mer tid så skulle vi kunna bygga på resan också och åka till något annat land i Afrika efteråt. Jag har all tid i världen ^^

Om du känner att du är intresserad, så är det bara att skriva!

/ Michaela
Av Jessi_k
10 mars 2018 08:48
Hej! Jag är också en riktig djur- och naturälskare! Har länge drömt om att se gorillor i det vilda i antingen Uganda eller Rwanda. Det är inget du är sugen på? Förutom gorillor skulle jag också vilja åka runt och besöka fler NP för safari. Är självklart öppen för förslag också :) Jag är ledig från mitten av juni till mitten av augusti.

Hälsningar
Jessica
Av _jme
12 aug. 2018 14:07
Hej!

Kanske är för sent ute, men är jättesugen på Afrika och att resa runt där! Vi kanske skulle kunna ses och snacka lite? :) kram