Solresor?

15 sep. 2010 17:15
Visningar: 805
Nån som rest med Solresor till Egypten? Har det funkat bra?

//Rebecca
15 sep. 2010 20:03
Inte till Egypten - men vi var på Rhodos för några veckor sedan. Flygvärdinnan tackade oss för att vi valde att åka med Apollo (!) både på resan ner och upp - och hotellet hade bara dekaler från Fritidsresor (!). Frånsett guidens rekommendationer på restaurang med god mat och som hade den sämsta maten på hela veckan och den absolut jobbigaste personalen - så var vi nöjda - dvs vi såg inte så mycket till Solresor alls :-)
Av Mannika
17 sep. 2010 13:52
Var i Hurghada med solresor i februari, det funkade hur bra som helst.
Ingen skillnad på fritids,ving eller solresor tycker jag.
Annika
Av Hathor
17 sep. 2010 14:07
jag har inte rest med solresor till egypten,men till andra platser,ibland har det fungerat ok ibland inte...men de brukar vara hög standard på deras hotell, men ibland kan personal på plats vara dåligt pålästa...
17 sep. 2010 21:34
Fungerar precis lika bra som med de andra bolagen, ingen skillnad.
8 okt. 2010 21:11
Jag får nog återtaga det med att vi är nöjda med Solresor. Tydligen är det så att man inte kan förvänta sig hjälp från Solresor om det uppstår problem - även helt enkla saker som en borttappad plånbok som jag har skrivit om i en annan tråd. Nu vet jag inte om det bara är Solresor som gör såhär eller om det gäller alla charterbolag. Vi kommer i alla fall inte att resa med Solresor någon mer gång - vi kan lika gärna arrangera resorna själva när man inte får hjälp med något så enkelt som ett telefonnummer att ringa till.