Sökning med antal resenärer

13 feb. 2017 00:40
Visningar: 57
Jag är ny som medlem och har en fråga angående sökning av resor. Går det inte att ange antal resenärer redan i första sökningen? Jag vill se pris för 2 vuxna och 2 barn, men det verkar man kunna se först när man valt destination och hotell.

Flera sökningar i forumet, men inget svar på frågan. Jag gissar att man inte kan ta med antal resenärer i sökningen och alla här vet redan om det.

Tack på förhand.
Av Tony - Reseguiden.se
15 feb. 2017 11:35
Citerat från Xenosaur:
Jag är ny som medlem och har en fråga angående sökning av resor. Går det inte att ange antal resenärer redan i första sökningen? Jag vill se pris för 2 vuxna och 2 barn, men det verkar man kunna se först när man valt destination och hotell.

Flera sökningar i forumet, men inget svar på frågan. Jag gissar att man inte kan ta med antal resenärer i sökningen och alla här vet redan om det.

Tack på förhand.
Hej, hej! Som du upptäckt så kan man göra det på delar av utbudet och vi jobbar för att kunna göra det med fler och fler aktörer. Det är som du också skriver något som efterfrågas och som vi själva önskar att utveckla.

Hälsningar Tony Ryttersson,
Ansvarig för produktutveckling på Reseguiden.se
Av Tony - Reseguiden.se
15 feb. 2017 11:47
Ps. För att förtydliga svaret så stämmer det att det inte går att göra det i första sökningen. Det är först när du valt en destination, avreseort och datum som vi kan göra en riktig sökning mot reseföretagen och få pris för alla personer. Det är främst här vi vill få med fler aktörer. På bredare sökningar kommer vi fortsatt visa pris för två personer i ett rum.