Söker resesällskap 💌🌏

7 dec. 2022 06:13
Visningar: 906
Hejsan!
Lisa heter jag och är 26 år gammal. Tyvärr är alla mina kompisar tråkiga, alternativt har massa förhinder som gör att dom inte kan resa... så jag kör ett försök till att hitta en reskompis här! 💌
Jag är öppen för förslag på resmål, dock hade jag helst kanske börjat med en kortare resa, typ weekend. Barcelona lockar mig väldigt mycket, men som sagt! Är öppen för era tankar och idéer med 🤩
Längre resor jag gärna skulle vilja resa: USA! Gärna en tuff delstat som Arizona där miljön verkar helt fantastisk.

Mer om mig;
Jag är en pigg och livsglad 26 åring som du aldrig har tråkigt med. Jag tycker om fest såväl som att göra utflykter, äta god mat, uppleva kultur.

Tveka inte att höra av dig om detta känns som någon du vill resa med.

PS, kanske vi kan planera något skoj över nyår redan? ✨️
Snap: lisanderssons
Mvh Lisa
10 dec. 2022 22:28
Hej! Jag har liknande tankar. Når man dig endast via snap? Mvh Kristina
Av Ccissii
23 dec. 2022 23:34
Hej, detta låter mysigt!

Jag åker gärna iväg på en kort resa någonstans, vet dock inte när ni ville iväg. Jag kan fram tills 26 mars (måste vara hemma senast då) annars får det vänta tills sommaren, kommer förmodligen tågluffa i sommar i några veckor beroende på hur mycket ledigt jag får men börjar nu få resfeber. Jag pluggar just nu men tänker att jag lätt kan studera lite på distans under en weekend eller ta en liten paus :)
Finns på instagram, cceciliaolsen :)
29 dec. 2022 11:58
Citerat från Ccissii:
Hej, detta låter mysigt!

Jag åker gärna iväg på en kort resa någonstans, vet dock inte när ni ville iväg. Jag kan fram tills 26 mars (måste vara hemma senast då) annars får det vänta tills sommaren, kommer förmodligen tågluffa i sommar i några veckor beroende på hur mycket ledigt jag får men börjar nu få resfeber. Jag pluggar just nu men tänker att jag lätt kan studera lite på distans under en weekend eller ta en liten paus :)
Finns på instagram, cceciliaolsen :)
Hej, jag kontaktar dig!
3 jan. 2023 19:53
Hej! Har precis kommit hem från en två månaders backpacking i Asien och håller på planerar kommande resor. Är väldigt sugen på att till USA i sommar och vill precis som dig besöka lite coolare delstater
Hör gärna av dig om det låter intressant☺️
Medlemmen har tagit bort svaret
3 jan. 2023 20:04
Citerat från Iisabellee:
Hej! Har precis kommit hem från en två månaders backpacking i Asien och håller på planerar kommande resor. Är väldigt sugen på att till USA i sommar och vill precis som dig besöka lite coolare delstater
Hör gärna av dig om det låter intressant☺️
Hej!
Vad kul att du är på! Jag har 2.5 månads ledighet i sommar (sommarlov från studier) så jag har massa tid att resa 😍
Av Sofieax
4 jan. 2023 08:31
Hej!
Jag letar efter några som vill med på en långweekend till Island 28/1-1/2. Jag vill bla besöka en isgrotta, bada i varma källor och spana efter norrsken. Någon som är sugen? :)
4 jan. 2023 15:32
Så kul! Lägger till dig på snap så kan vi prata mer där☺️
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Ida1994
15 mars 2023 19:16
Hej!

Jag har tänkt att jag ska åka förbi USA i sommar, vet inte specifika veckor än (vet mer om någon vecka eller två) men lär iaf vara i Juli-början av augusti någonstans.

Jag vill väl egentligen ta mig lite överallt i USA men är ju svårt då det är så stort :')
Men ett mål är iaf att ta mig till Yosemite, så då lär man väl ta sig runt i Kalifornien iallafall, men vill även egentligen förbi New York också haha, men har ingen att resa dit med än, så är du intresserad så hör gärna av dig :)
15 mars 2023 19:25
Åå vad kul! Har du snap eller insta så kan vi prata vidare? :)
Av Ida1994
15 mars 2023 20:04
Citerat från Lisaaandersson:
Åå vad kul! Har du snap eller insta så kan vi prata vidare? :)
aa, kan lägga till dig :)
29 mars 2023 18:48 (redigerad)
Halloj!!
Fasen vad du låter som en rolig resekamrat!
Jag har precis gått ur en lång relation och vill verkligen ut och resa, knyta nya kontakter och ha roligt i sommar🙏🏻🤩 Jag är väldigt öppen för förslag. Gillar barcelona väldigt mycket precis som du!🎉

Ett land jag hade velat uppleva är Brasilien bland annat. Men som sagt, jag är väldigt öppen för förslag och kan tänka mig åka nästan överallt denna sommaren.🙌🏻
31 mars 2023 07:21
Hej! Gud va kul 😍 kan du inte lägga till mig på snap? @lisanderssons ❤️
11 apr. 2023 10:45
Hej!

Har samma som dig att jag också vill ut och resa men har ingen annan som har möjlighet att göra det med mig. Ser att flera tjejer har skrivit, hade varit så roligt ifall man kunde vara några styckna som lärde känna varandra och gav sig ut på en resa! ♥
Flera att knyta ett band med!

Jag blir 24år till sommaren och vill gärna resa och upptäcka mer nu när man fortfarande är ung! :)
18 juni 2023 20:51
Citerat från Rebeckaalindell:
Hej!

Har samma som dig att jag också vill ut och resa men har ingen annan som har möjlighet att göra det med mig. Ser att flera tjejer har skrivit, hade varit så roligt ifall man kunde vara några styckna som lärde känna varandra och gav sig ut på en resa! ♥
Flera att knyta ett band med!

Jag blir 24år till sommaren och vill gärna resa och upptäcka mer nu när man fortfarande är ung! :)
Hej!! Såg ditt svar nu... är du fortfarande sugen på att resa? 😍
19 juni 2023 18:06
Du låter ju som precis den resekompis jag letar efter!! Jag har semester nu & är så sugen på att åka iväg någon gång under vecka 26 eller 27, om du är sugen på en spontanare? Jag lägger till dig på snapchat!😍
29 juli 2023 08:44
Hej Lisa (och alla andra tjejer i tråden) - jag är också inne på samma grej och har mer eller mindre bestämt mig för att resa iväg i höst. Planen är att åka redan i september eller oktober och vara borta hela vintern för att fly kylan ett tag!! Vill helst göra allt och lite till på resan🥳😍 tänker mig en tågluff på cirka 2-3v med slutdestination marbella. Där hyr jag gärna en lägenhet tillsammans med nån/några. Jag kommer förmodligen att plugga distans under denhär perioden för att få det att gå ihop ekonomiskt. (är för övrigt 26). Om ni är sugna på antingen tågluff eller flytt - eller båda två så skriv till mig på Instagram🤩 johannaaberggg där!
15 aug. 2023 10:06
Hörni!
Ni är så många godingar som svarat på detta, är ni fortfarande sugna på att resa, kan ni inte skriva till mig på snap? Så gör jag en grupp där, och så kan vi planera ihop något tillsammans? 😍