Söker jobb- och reskompis för längre resa/resor på obestämd tid

2 sep. 2021 18:18 (redigerad)
Visningar: 260
Hej!

Undrar om det finns någon likasinnad som jobbar online och som söker ett miljöombyte? Snart drar hösten in och de kalla gråa månaderna är inget för mig. Jag jobbar heltid online och skulle gärna vilja åka på en längre resa (alternativt ta nån månad här och där). Är väldigt flexibel och öppen för det mesta. Tyvärr befinner sig ingen av mina vänner i samma sits och därav söker jag tjej /kille som är ute efter ett miljöombyte/äventyr.

Jobbar som sagt heltid mån-fre och behöver därav en lugn tillvaro (varvar gärna mellan att jobba hemma, på caféer eller co-working ställen), samtidigt som jag tycker det är superkul att hitta på utflykter på helgerna. Har varit inne på att åka till kanske Spanien, Portugal, Costa Rica och USA främst (USA fungerar ju dock inte just nu), men är även öppen för alla möjliga förslag så länge det är varmt och finns bra internetuppkoppling :)

Kort om mig: Är en rätt lugn tjej, inte mycket för festande men går gärna ut och tar ett glas. Tycker om yoga, vara ute i naturen, äta god mat (gärna veganskt), vara spontan och upptäcka nya platser. Söker nån i typ samma ålder som mig (mellan 28-35 ish) och som är självgående, men som kan tänka sig dela lägenhet, hitta på saker osv. Vi hörs! :)
4 sep. 2021 06:42
Hej,

Jag är en kille i samma sits. Innan pandemin reste jag på heltid. Sen 6 år tillbaka. Jobbar online och med dykning. Jag är 33 år och heller inte den som jagar vilda fester men gärna ett glas gott i solnedgången.

Jag älskar naturen, havet, djur, att äta och laga god mat (gärna vegetariskt).

Jag pluggar spanska i appar och drömmer om Costa Rica!

Dra iväg ett mail till mig så tar vi det därifrån! (Logga in för att se e-postadress)
Av Annamh
12 sep. 2021 09:37
Hej!