Skidsemester i Vemdalen

Av Nessly
8 okt. 2020 10:24
Visningar: 248
Hej! Vi är några vänner i åldrarna 27-34 år som spånar på en skidsemester i december i år. Just nu är det bara jag i gänget som definitivt kan (de andra måste kolla ledighet osv) så jag tänkte att jag kikar här inne om intresset finns att följa med. 🙂

Jag har fått möjlighet att hyra en stuga för ynka 2000 kr för en hel vecka,lör-lör i Vemdalen och vi tänker åka nån gång mellan 5-19 dec. Är det någon som skulle vilja haka på? Jag gjorde samma sak för två år sedan,skrev här på reseguiden och då blev vi ett glatt gäng på 7 personer som var en vecka i Stöten i Sälen vilket var ett riktigt lyckat koncept!
Av Tompan
8 okt. 2020 13:58
Jag vill jättegärna hänga på! Svårt och hitta folk som vill dra på skidsemester :)
Skriv gärna till mig på insta, heter olsontommy där.
14 okt. 2020 15:43
Det låter kul. Jag är jätte taggad för denna säsongen. Även tänker atta köpa skistar säsongskort.
PM mig på instagram @niranjanjoshi91.
Av Nessly
21 okt. 2020 10:51
Update! Vi har nu fått tag på en nybyggd,superlyxig stuga som ligger 200 m från närmsta skidlift,så ski in/ski out är det som gäller från stugan. 🤩 Huset har upp till 11 bäddar,bastu och alla bekvämligheter och vi är det första sällskap som får hyra det woop woop! Huset kostar 5000 kr och vi åker ons 9 dec och drar hemåt igen 13e dec. Jag skriver till er på insta och så tar vi det därifrån. 🙂 Jag har skapat ett event på fb så kan bjuda in er där om ni fortfarande är intresserade.
29 nov. 2020 01:54
Hallå finns det möjlighet att följa med? 😃