Ska vi åka till Turkiet?

Av Lina79
3 maj 2011 23:42
Visningar: 698
Är jätte sugen på att åka till turkiet någon gång mellan juni - oktober. Är en glad rolig tjej som gillar det mesta. Älskar sol och värme, fest, kultur, god mat mm. Vill du komma bort från vardagen med mig? ;) hör av dig. MVH
Av Mrsurf
6 maj 2011 23:15
Hej
Jag åker gärna bort från vardagen så ofta som möjligt i:)
Har varit i Turkiet några ggr tidigare och alltid haft bra spännande semestrar så jag kan defentivt tänka mig att åka dit igen. Jag har semester vecka 28-31 så jag skulle kunna åka då. Du kan nå mig på (Logga in för att se e-postadress) om du vill snacka om en eventuell resa ihop.
Mvh Christer
20 maj 2011 07:51
halloj-:)
Kan tala varmt om turkiet. fina bad, super god mat, shopping & ett bra klimat. har varit både i Side ett antal gånger & Alanya. Men själv föredrar jag Side.
Imorrn testar jag nåt nytt, åker nämligen till Bodrumhalvön & Gumbet!
26 maj 2011 07:57
Hej!
Åker ner den 7 juni, stannar en vecka. Verkar vara ett gäng som ska ner till Alanya i Juni. Desto fler desto bättre!!
Gillar sol, bad och se/uppleva saker, hyra moppe etc. Lite för gammal för fullt ös medvetslös men någon partykväll ska man väl palla med.
Bor på Bilkay Hotel, (Kleopatra stranden)
http://www.bilkayhotel.com.tr/
Ursprungsplanen är väl egentligen att jag skulle komma iväg och skriva lite på en bok, men visst är det kul om man är flera som hittar på något, sällskap på stranden etc.
Är det fler som ska dit? Häng på nu, det är Alanya som gäller i Juni! :-)