Roadtrip usa

Av Alexap
18 nov. 2018 15:33
Visningar: 144
Hej alla! Jag Har velat till USA sååå länge. Skulle vilja hyra bil och åka runt massor. Bo lite här och där och Bara vara spontan och uppleva.
Öppen för förslag på när, vart och hur länge. Men minst 1 månad iaf. Jag vill gärna till Texas, new York, LA och andra sevärda platser då jag aldrig vart i USA innan. Någon/några som känner att de relaterar och vill göra sällskap ev?
Tacksam för svar
Alexandra, östersund
Av Ellensg
16 dec. 2018 16:50
Hej Alexap! Jag är också sugen på att åka runt till olika ställen med bil i usa! Jag är en tjej på 21 år och har varit i USA en gång tidigare men är hur sugen som helst på att åka tillbaks igen, funderar för tillfället på att åka sommaren 2019 men vet inte ännu om jag har en resekompis eller ej. Hör gärna av dig så kan vi kanske intervjua varamdra lite och se om det skulle passa att åka ihop :)
Av Alexap
7 jan. 2019 18:06
Citerat från Ellensg:
Hej Alexap! Jag är också sugen på att åka runt till olika ställen med bil i usa! Jag är en tjej på 21 år och har varit i USA en gång tidigare men är hur sugen som helst på att åka tillbaks igen, funderar för tillfället på att åka sommaren 2019 men vet inte ännu om jag har en resekompis eller ej. Hör gärna av dig så kan vi kanske intervjua varamdra lite och se om det skulle passa att åka ihop :)
Men va roligt!! Vi kanske kan smsa. Mitt nummer är 0738175849. Skicka ett sms! 😊