Roadtrip i USA / Kryssning i Karibien

10 juli 2016 19:59
Visningar: 84
Hej! Jag vill göra en resa i vinter 2016 / våren 2017 i USA och söker någon härlig människa att dela den här upplevelsen med. Tanken är att antingen hyra en bil och åka genom västkusten eller att åka runt i Karibien och upptäcka paradisöar. Eller båda!

Roadtrip Västkusten
Städer jag kan tänka mig att upptäcka på västkusten är Los Angeles, San Francisco, San Diego, Las Vegas mm. men kan vara väldigt flexibel med det. Upptäcka häftiga städer och leva livet!

Karibien kryssning
Jag har kollat mycket på kryssningar som verkar helt underbara! Man kan åka genom Mexico, Bahamas, Jamaica, Barbados, Puerto Rico, Cuba, Martinique mm. Här är tanken att sola, bada, hoppa från klippor, snorkla osv.

Är någon sugen eller? Jag heter Hanna och är 20 år, bor i Göteborg. Gillar att fotografera, filma, träna, resa (såklart) och upptäcka världen!
10 juli 2016 20:05
Om det bara blir en kryssning så hänger jag på direkt , länge tänkt att åka på en kryssning.
Jag bor norr om gbg
Av Mj1
12 juli 2016 21:30
Hej Hanna.

Jag har gjort ett liknande förslag i en tråd för några veckor sedan gällande kryssning.
Skulle absolut vara intresserad utav att diskutera vidare.

Eller har du hittat en resekompis redan kanske?
mvh
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Ischa
23 juli 2016 17:14
Det låter helt underbart, hakar gärna på både på kryssning och bila i USA. slå två flugor i en smäll.
Hur går`planeringen?