Reskompis typ nu?

Av Heddeh
1 feb. 2017 20:12
Visningar: 264
Hallå! Jag har velat resa till Asien hur länge som helst nu men aldrig hittat någon att åka med, så nu vänder jag mig hit!

Har tänkt vara borta i några månader och resa runt i Thailand, länderna däromkring, men har inga specifika planer så är öppen för förslag! Det enda jag har skrivet på min "att göra-lista" är att gå en matlagningskurs och kunna ta det lugnt emellanåt. Vill helst åka om två veckor, men har inte bokat något så är flexibel!

Jag är väldigt social som person och inte så svår att ha att göra med, men är från Småland så har en ganska ful dialekt. Om du kan stå ut med det är det bara att höra av sig, kram!
Av Hilmast
1 feb. 2017 20:33
Hej! Vilken tur att jag råkar gilla småländska och hur dem säger "rabarber" . Kul med R. Haha i alla fall, jag tänkte åka till Asien i början av Mars och vill ha en resekompis!! Kan dessvärre inte åka tidigare pga jobb men sen är jag fri som en fågel.
Medlemmen har tagit bort svaret
4 feb. 2017 01:15
Hej! Jag är nere i Thailand just nu och reser runt själv! Ska stanna i Thailand tills den 28onde Feberuari! Möter gärna upp dig någonstans :)
5 feb. 2017 13:47
Hej! Jag ska till Phuket 13 feb så om du vill börja där är det bara att höra av dig! Har bokat två nätter vid Kata beach och sen kommer jag ta mig söderut till lite småöar, tex Koh Lipe
13 feb. 2017 18:12
Jag och en vän är i Chiang mai (norra Thailand) från 21a februari, testa dig uppåt och se dem norra delarna vilket inte många gör!! Fantastiskt där uppe!!