Reskompis till tågluff Slovenien mm.

20 feb. 2017 16:37
Visningar: 273
Hej!

Tänkte tågluffa genom Slovakien, Ungern, Slovenien och Kroatien till sommaren 2017. Hade tänkt ungefär 2-3 veckor.

Vill äta gott, se och uppleva länderna, vara ute i naturen så mycket som möjligt. Strandhäng i Kroatien. Annars en stressfri resa med sköna upplevelser. Öppen för det mesta.

Någon som vill med? 😀
25 feb. 2017 23:52
det låter intressant, men vilken datum tänker du?
27 mars 2017 10:03
Hej!
Jag är så pepp på tågluff! Har tidigare rest med helt fantastiska människor från Reseguiden till Australien och Asien, nu är det dags o se lite mer av Europa:) Hade tänkt mig lite Centraleuropa kanske lite öst, genom Tyskland till fina städer som Prag, Budapest etc., sen avsluta med sol o bad i typ Kroatien, Montenegro eller t.o.m. Grekland!:) Kotor i Montenegro är sjukt fint vill gärna tillbaks dit:) Är 25, pluggar i Uppsala till Kostvetare = älskar maat:) är öppen för det mesta och är flexibel med länder, viktiga är att jag kommer iväg. Vore kul om man kunde bli ett litet gäng! Lägg gärna till mig, Maria Glassbrook
Av Efahl
18 apr. 2017 18:42
Detta låter toppen! Gillar verkligen området! Har början av juli till 21:a eller 23:e till ett par veckor in i augusti som längst! Vill väldigt gärna se kroatiens nationalparker, men även ljublijana!
18 apr. 2017 19:42
Intresserad! Vill åka till Rumänien och andra balkanska länder på sommaren. Jag har semester nästan hela juli!
23 jan. 2018 17:14 (redigerad)
Hej!

Tänkte bumpa denna tråden lite för tyvärr så kom jag inte iväg förra sommaren... men vill fortfarande göra denna tågluff!

Har fram till 28 februari på mig att lägga in om semester på jobb. Tänkte som sagt 2-3 veckor.

Någon som fortfarande är sugen 2018? :)
24 jan. 2018 20:11
Hej! Ja det är tråkigt när roliga planer inte blir av. :( Jag är intresserad!! :)
Mvh
Ida
Av Malinv
25 jan. 2018 20:48
Citerat från Sandra245:
Hej!

Tänkte bumpa denna tråden lite för tyvärr så kom jag inte iväg förra sommaren... men vill fortfarande göra denna tågluff!

Har fram till 28 februari på mig att lägga in om semester på jobb. Tänkte som sagt 2-3 veckor.

Någon som fortfarande är sugen 2018? :)
Hej! Jag tänkte åka på tågluff i europa i sommar. Tänkte mig 2-3 veckor någon gång mellan början av juli till början av augusti :) Inga planer på vart egentligen men skulle gärna besöka tex Polen, Ungern, Tjeckien, , Kroatien
Lägg gärna till mig på facebook (malin videgård) om du är sugen på att prata om resan och åka ihop eller mötas under resans gång!