Reskompis till Bråvalla festivalen, Norrköping 27-29 juni

Av Zodi
25 juni 2013 15:19
Visningar: 292
Hej!

Jag tänkte sticka till Bråvalla festivalen nu på torsdag eller onsdag. antingen bara torsdagen eller hela festivalen med camping eller annat boende. Ingen att resa med och lite tråkigt att campa/bo själv under festivalen.

Så jag tänkte se ifall det finns någon som inte fixat biljett än och vill åka (från nånstans runt Göteborg) men inte har nån att åka med eller om det finns nån/några som ska åka som man kanske kan hänga på. Jag har bil och kan köra till/från om det behövs.

Är en lugn, trevlig, pålitlig kille på 24 år från Göteborg.
26 juni 2013 16:17
Tjenare!

Jag fick också ett infall igår att dra till festivalen, är sämst på planering haha. Man ska vara impulsiv =) Jag bor i Göteborg och ska möta upp med en vän från Stockholm. Tänkte först ta tåg till Stockholm och bila med henne därifrån då hon har bil, men det blir rätt dyrt nu när jag kollar tågbiljetter.. Jag jobbar dock torsdag så kan åka först torsdag kväll alternativt fredag morgon.. Har du gjort upp några planer än?

/Anna-Karin (lugn trevlig tjej från Uddevalla men inneboende i Götet =) )
Av Zodi
26 juni 2013 20:53
Halloo!

Mjoo inte ute i så god tid jag heller :)
Det blir iaf att jag åker från "hemma" i Karlstad till Bråvalla imorgon på morgonen.
Har festivalpass + camping och hämtat tält och lite grejer här.

Åker direkt till Göteborg på hemvägen (Söndag) dock så du kan hänga på då om du vill.
26 juni 2013 21:47
Aha ok. Ja jättegärna! Kan vi splitta bensinen ju, super :)