Reskompis sökes till asien i januari/februari 2020

9 sep. 2019 21:49 (redigerad)
Visningar: 416
Hej, jag heter Paulina jag är en 21-årig tjej från Norrland som vill förverkliga en av alla mina resedeömmar! Jag vill resa till asien i januari/februari, men kommer tyvärr bara kunna vara borta ca 2 veckor, och undrar nu om någon skulle vilja följa med mig!

Själva resmålet har inte så stor betydelse så länge resan verkligen blir av och att den inkluderar sol, värme, natur, stränder, yoga, bad/snorkla, båtturer, vattenfalll osv.!

Mitt mål med resan är att upptäcka, äta god mat, vila upp mig, njuta, sola och ta dagen lite som den kommer! Jag är en tjej som hellre spenderar mina kvällar med djupa samtal och god mat än att festa. Jag hoppas att hitta någon som vill dela denna resa med mig, men gärna även någon som kan tänka sig att planera fler resor i framtiden då jag har många länder på listan!

Tveka inte att höra av dig om du skulle vilja följa med mig eller om du skulle vilja veta mer om mig!

Hoppas vi hörs 😁
14 okt. 2019 11:51
Hej Paulina!
Jag går i samma tankar och vill gärna åka iväg efter min kurs är slut i mitten av januari. Skulle absolut kunna tänka mig två veckor i Asien, bra tid för att uppleva och känna av läget då jag aldrig varit där förr. Jag vill precis som du uppleva det mesta och framförallt naturen, jag yogar o mediterar själv :) Det låter som att vi har lite samma vision av en resa, hör gärna av dig! <3
18 okt. 2019 23:24 (redigerad)
Hej, emma heter jag 22 år också från norrland 😃 jag ligger i samma tankar tänker typ ett litet gäng tjejer thailand februari mars. Älskar natur värme sol snorkla osvosv eva_eeemma heter jag på instagram om du vill diskutera mer om resan 😊 även öppen för förslag!
23 nov. 2019 21:45
Hej tjejer! Jag är 21 år och är också sugen på en 2 veckors resa, jag går i samma tankar som er och vill också bara komma iväg och ta det lugnt, äta gott och få lite soltimmar. Vi kanske kan dra ihop något allihopa? Det är bara att skriva till mig på instagram 😃🌴 hannahaandersson heter jag där, hoppas vi hörs❣️
Medlemmen har tagit bort svaret
11 dec. 2019 15:07
Hej! Jag och en kompis kommer åka till Singapore 28/12 och därifrån till Malaysia 4/1. Vi kommer var där i ca 2 veckor för att sen åka till Vietnam i två veckor. Planera är flexibla men hade varit kul om vi fick med flera på vår resa! Kontakta på dm @linneacarlbeerg
13 dec. 2019 12:21
Hej Paulina! Jag är 20 år och från Norrland jag med! 👏 Jag är lite i samma tankar, efter mitt vikariat är slut i sluten av januari vill jag ta mig iväg på en resa till Asien!
Skriv gärna till mig på instagram - dinahbygden heter jag där 🤗
Medlemmen har tagit bort svaret
Av My_
2 jan. 2020 10:29
Hej! 😀🌸
Det här låter superintressant. Går själv i liknande tankar. Om du fortfarande letar reskompis och inte har stuckit iväg ännu så hänger jag gärna på. Jag är en tjej på 20 år som älskar att resa och upptäcka världen. Är ganska lugn av mig och vill gärna ha sol/värme/upptäcka saker osv. Hör gärna av dig om det verkar intressant och du fortfarande letar reskompis 😊