Reskompis sökes akut till solresa

18 mars 2016 07:11
Visningar: 60
Hej! Jag är en go o glad tjej i mina bästa år som är i desperat behov av sol och värme! Kan vara ledig från jobbet 25 mars till 10 april så det är snabba ryck! :) Hade först tänkt thailand men finns bara svindyra sista minuten kvar, har därför letat annat och hittat 1 eller 2 v till de tropiska stränderna i mexiko för 7500 per pers! (Kostar lika mkt för 1v som 2).är inte jättesugen på alternativ som kanarieöarna eftersom det blir nästan lika mkt pengar, då åker jag hellre långt ;) Vill sola, bada och ta det lugnt men också göra utflykter och dricka cocktails! Vill gärna åka med någon från halmstad eller lite i närheten tex mellan malmö o gbg så man kan träffas innan resa bokas! Gärna en tjej hyfsat i min ålder men det är inget krav (tänker bara att det blir roligast så :))
Av Afoug
18 mars 2016 10:33
Hej Martina!

Jag är 21 år och är sjukt ressugen. Jag hade tänkt resa till Miami för samma pengar men hade kunnat tänka mig andra resmål. Tänkte först resa själv men det alltid är trevligare att åka med någon o träffa nya människor! Jag är ute efter sol och bad men även äventyr/aktiviteter. Bor en bit från Göteborg men kan lätt hoppa på tåget om en träff hade varit intressant. :)
18 mars 2016 17:55
Kul! Kan du de datumen jag skrev? Finns dessvärre bara 2v resa kvar till det priset nu...
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Anna96
19 mars 2016 11:27
Hej! Jag är ledig nästa exakt samma datum!
Är dock 96a men om vi har liknande ambitioner med resan kanske det kan fungera ändå? Vi kanske kan åka 3 eller 4 om vi lyckas hitta fler som kan och vill? :)
Maila gärna på (Logga in för att se e-postadress) eller Anna Gerle på Facebook :)
19 mars 2016 16:15
Åka alla 3 kanske? :) Vad är ni sugna på? Jag vill ha varmt men billigt. Mexikoresorna finns inte kvar 1 v till det priset så det får nog va snabba ryck om vi ska boka!
19 mars 2016 16:39
Finns 2 v till cancun mexiko för typ 7500 per pers fortf. 28 mars till 12 spril. Från kastrup. Fanns inte flyg från gbg till mexiko. Kan tänka mig annat med om vi hittar under 10 000. Thailand verkar helt kört.
20 mars 2016 08:42
Bokar annan resa imorgon om jag inte fått mer svar då.
20 mars 2016 13:06
Hej!.

Jag söker med en reskompis till värmen alternativ Mexiko 2 veckor i april då jag längtar efter värmen sjukt mycket.
Jag har även kollat resor till thailand men det är som du skriver det är svindyrt nu och förresten så är det regnperiod i thailand nu alltså dom södra delarna vill man promt åka till thailand så är det bangkok som gäller.
Då kollade jag resor till Mexiko är mycket billigare nu att åka till.

Ett krav är 2 veckor när det är så långt bort. Regnperioden i mexiko börjar i juni så det är bäst att åka snarast!.

Jag är 41 år och är en glad positiv social lättsam flexibel person som gillar att träffa nya människor och är lätt att ha och göra med!.
Jag jobbar på ett äldreboende olika tider extra på timmar vid behov. Jag bor tyvärr i Uppsala hoppas att det inte är ett problem.

Vad jag vill göra på resan:sola bada lata dagar vid stranden dricka cocktails ta det lugnt, kan även tänka mej utflykter för att upptäcka dess kultur och land. Jag är ingen festprisse men dricker med måtta eller vid festliga tillfällen. Om detta låter intressant så är det bara att skriva till mej för mer info.
M.v.h. Anna
Av Reine82
21 mars 2016 02:58
Hej Martina!Har tyvärr inte kollat här på ett tag men mejla mig på (Logga in för att se e-postadress)
21 mars 2016 20:24
Blir förhoppningsvis en vecka till teneriffa nu istället kommer leta resa nu ikväll o boka. Fortf på?