Reskompis i sommar

Av Camen
11 juni 2015 15:31
Visningar: 209
Snart är det semesterdags och jag vill ut och resa! Dock har jag ingen att resa med, finns du här inne kanske?

Är en extra go och himla glad tjej på 32 år från Göteborg. Jobbar som copywriter och sitter praktiskt taget och skriver om skor hela dagarna, vilket jag älskar! Men alla behöver en paus från vardagen och i år tänker jag ta fyra veckor. Är ledig mellan v.29-32 och vill gärna åka iväg en vecka eller två. Vet inte vart, bara det är varmt, skönt och värt att uppleva. Vem du är spelar mindre roll så länge du är en skön person som tycker om att skratta, kanske ta en power walk på stranden, äta god mat, dricka kall öl (eller valfri dryck), klubba i lagom mängd (är ju ändå 30+) och helt enkelt njuta av livets goda. Sugen på att hänga på?

//Camilla
11 juni 2015 20:54
Låter nästan som jag när du skriver!!
Är en glad och social tjej som bor i Malmö och ska fylla 31 år som gärna vill komma iväg i sommar men ingen som kan hänga på när jag har semester. Jag har tänkt mig en vecka någonstans. Var spelar ingen roll, vill mest ha miljöombyte och träffa nya människor. Har semester vecka 31-33.

Med vänlig hälsning, Linn
12 juni 2015 00:49
Hej!