Reskompis i sommar

Av Camen
11 juni 2015 15:31
Visningar: 209
Snart är det semesterdags och jag vill ut och resa! Dock har jag ingen att resa med, finns du här inne kanske?

Är en extra go och himla glad tjej på 32 år från Göteborg. Jobbar som copywriter och sitter praktiskt taget och skriver om skor hela dagarna, vilket jag älskar! Men alla behöver en paus från vardagen och i år tänker jag ta fyra veckor. Är ledig mellan v.29-32 och vill gärna åka iväg en vecka eller två. Vet inte vart, bara det är varmt, skönt och värt att uppleva. Vem du är spelar mindre roll så länge du är en skön person som tycker om att skratta, kanske ta en power walk på stranden, äta god mat, dricka kall öl (eller valfri dryck), klubba i lagom mängd (är ju ändå 30+) och helt enkelt njuta av livets goda. Sugen på att hänga på?

//Camilla
11 juni 2015 20:54
Låter nästan som jag när du skriver!!
Är en glad och social tjej som bor i Malmö och ska fylla 31 år som gärna vill komma iväg i sommar men ingen som kan hänga på när jag har semester. Jag har tänkt mig en vecka någonstans. Var spelar ingen roll, vill mest ha miljöombyte och träffa nya människor. Har semester vecka 31-33.

Med vänlig hälsning, Linn
12 juni 2015 00:49
Hej!

Funderar på att bila ned i Europa i sommar, under två veckor. Grovt planerat så blir det att ta sikte på Venedig. Alltid velat se denna speciella och vad jag hört, vackra stad. Köra Tyskland och Schweiz på vägen ned kanske, sedan stanna en vecka i Italien eller Slovenien med sol, bad, god mat och givetvis en kall öl. Sedan köra lite mer öster ut på hemresan, kanske Österrike, Tjeckien och Polen. Som sagt grova planer, men det är också det som är det fina med att resa med bil, att man kan ändra sig och stanna vart man vill längs med vägen. År en positiv, och lugn person med mycket körvana, bl.a i Europa. Jag är även öppen för andra resealternativ, charter, på egen hand, Europa eller Långtbortistan spelar mindre roll. Bara skönt att få komma iväg någon vecka på semestern. Reser ensam så det hade varit trevligt med en extra go och glad tjej som reskompis :)

//Fredrik
Av Ola_81
22 juni 2015 02:51
Oh jag vill med resa, är ledig v 29-30 så en av dom veckorna vill jag resa nånstans, bryr mig inte så mycket var så länge det inte kostar svinmycket... jag bor i Malmö, är 34 år....

Hälsningar Ola
Av Enna86
22 juni 2015 16:45
Hej Camilla,
Jag heter Ena, är 29 år och bor i Göteborg. Jobbar på Volvo lastvagnar fast som koordinator på kontoret och klurar lite på min semester, iaf de 2 första veckorna. De andra 2 veckor har jag inplanerat med pojkvännen. =)

Jag bestämde med chefen idag att ta lite extra semester, så nu är jag sugen på att komma iväg till Kroatien under vecka 30 och/eller 31, helst båda veckorna. =) Jag är en öppen och positiv person, är öppen för olika förslag men jag är ändå en sucker för sol och bad.
Gillar mer att gå ut och ta en drink än att vara ute och klubba, men kan tycka det är kul att gå ut och dansa, lyssna på bra musik och upptäcka nya ställen.

Tja, om detta låter intressant hör av sig så ser vi om det kanske kan vara något.
Jag finns också på fb. :)

Hälsningar
Ena