Reskompis i Asien hösten/vintern 2018🏝

6 mars 2018 18:52 (redigerad)
Visningar: 183
Hej allesammans!! Är en 18-Ă„rig tjej som tar studenten nu till sommaren och tĂ€nkte ge mig ivĂ€g pĂ„ en lĂ„ngresa efter det (minst ett par mĂ„nader). Planen Ă€r sydostasien och tĂ€nkte börja med Thailand och sedan kanske Kambodja, Vietnam, Indonesien, Singapore? Är öppen för förslag!! Vill bara Ă„ka pĂ„ en hĂ€rlig resa som innebĂ€r massvis med Ă€ventyr och upplevelser men Ă€ven fest och lugna stranddagar. Olyckligtvis ska alla mina vĂ€nner börja plugga/jobba till hösten sĂ„ behöver en resekompis som Ă€r sugen pĂ„ lite samma resa! Hör gĂ€rna av dig!!💓 Facebook: Julia Lindberg, Instagram: jjulialindberg
18 mars 2018 22:42
Hej! Jag tar ocksÄ studenten nu till sommaren och Àr sÄÄÄ sugen pÄ att komma ivÀg till solen i höst! Om du inte redan har hittat en reskompis eller bokat sÄ fÄr du gÀrna höra av dej! Facebook Olivia Moström (SollefteÄ) :)
2 apr. 2018 11:34
Hejsan! Jag Ă€r inne pĂ„ helt samma grej! Tog studenten förra vĂ„ren men har valt att jobba i stĂ€llet för att resa detta Ă„r, och dĂ€rför ocksĂ„ missat alla mina kompisar :) Är helt öppen för förslag för vart resan bĂ€r av ,men sugen pĂ„ samma lĂ€nder som du! Hör gĂ€rna av dig eller lĂ€gg till mig pĂ„ fb (Sandra Törnquist, SAS)! Vore superkul att höras!