Reskompis för 1 vecka slutet av januari till början av februari

Av Erisu
13 jan. 2017 10:50
Visningar: 160
Hej!

Har tröttnat på det dåliga vädret och är sugen på att åka utomlands på typ en charter 1 vecka nånstans mellan den 26-28 januari fram till 1-5 febaruari. Alla jag känner jobbar och har inte tid mm och kan följa med just då. Har rest mycket men har aldrig varit i Thailand eller tex Dominikanska Republiken innan, är ganska flexibel och kan tänka mig åka till Krabi, Bangkok, Punta Cana, Dubai eller alternativt nått helt annat ställe. Kan resa ut från Stockholm eller Göteborg.

Jag är en öppen, glad och ganska äventyrlig person som gärna hittar på olika aktivteter och utflykter men som även gillar att bara ta det lugnt och slappa. Är en lugn person men gillar att gå ut och festa ibland.

Hör av dig om du är intresserad av att slå följe och åka iväg typ en vecka nånstans söderut för lite semester.
Medlemmen har tagit bort svaret
15 jan. 2017 00:58
Hej erisu, jag känner exakt samma som du, att en vecka hade varit perfekt att åka till värmen men dock har jag varit i Thailand 6ggr o hade mer än gärna åkt till dominikanska republiken :)
Av Nelfy
15 jan. 2017 17:12
Hej!

Hur går det med dina planer? Fortfarande aktuellt med resesällskap?
Av Erisu
16 jan. 2017 01:18
Hej!
Det är fortfarande aktuellt, ska vi höras på nått sätt och se om vi ev kan styra upp nått?

Citerat från Nelfy:
Hej!

Hur går det med dina planer? Fortfarande aktuellt med resesällskap?
18 jan. 2017 22:43
hej hej, om planerna kan tänkas vara till karibien eller centralamerika är jag på! :)