Resesällskap till Thailand i Januari månad.

Av Henckas
11 aug. 2014 10:25
Visningar: 173
Hej!

Jag är en lättsam kille på 22 ½ år. Bor i Avesta, dalarna. Då alla mina vänner antingen studerar är flygrädda eller jobbar så söker jag resesällskap till Thailand i Januari månad. Det jag tänkt mig är egentligen mest att jag ska dyka en himla massa. Flyger till Bankok sedan till Koh samui ett par dagar för att sedan åka till Koh Tao och sedan avsluta resan runt Similian Islands.
Är dock väldigt öppen för förslag. Så om det är någon mer som är sugen att se vad Thailand har att erbjuda under vatten och bara ha en sjukt skön månad hör av er! :)

Henrick Stridh på facebook. Eller Mail: (Logga in för att se e-postadress)
23 aug. 2014 23:17
Vi är fyra tjejer som åker ner till thailand till årsskiftet och letar efter sköna buddies! :) vi kommer resa runt i thailand hela januari vi också. Planen är att fira nyår + festa loss på fullmoon party i koh phanang. sedan är rutten lite oklar men vi har tänkt besöka phi phi, koh lipe och koh tao (där vi tänkt ta dykcert). Phuket och railey beach på krabi blir nog också mellanstopp på vägen. Du kan ju lägga till mig, Johanna Bogren, på facebook så kan vi höras om vi skulle råkas på någonstans på andra sidan jordklotet :)
Av Piffe93
10 nov. 2014 15:31
Jag är på samui och koh tao från den 6-26 januari! Åker också själv så bara att hojta till om du inte har någon att umgås med där! :) Sofie Eriksson på facebook!