Resesällskap december, Vietnam eller Thailand

Av Klara95
3 nov. 2018 02:30 (redigerad)
Visningar: 227
Hejsan!
Jag har pluggat i Sarawak, Borneo en termin och kommer i december resa runt lite i Asien. Tanken är att ta en vecka mellan typ 6-13 december och upptäcka andra sidan av Borneo, Sabah.
Men sen har jag inga större planer, funderar på att möta upp kompisar en vecka i Thailand och sen resa på egenhand över julveckan. Är också väldigt sugen på att upptäcka Vietnamn i två veckor.

Om någon som letar efter resesällskap eller kommer vara i dessa omården under december månad så får ni gärna höra av er :).

Ha det fint!
Av Beccely
5 nov. 2018 11:09
Hej! Jag reser själv i Asien och tänkte ta 2 veckor i Vietnam, det blir i januari om du är sugen!
5 nov. 2018 14:31
Hej Klara!

Jag funderar på att dra iväg mellan 14 och 18 dec och resa till den 5 januari. Är sugen på Vietnam och Laos. Vi kan ju hålla kontakten och se hur planerna blir :)

//Frida
8 nov. 2018 19:20
Hejsan! Reser runt i Asien för tillfället, mina vänner kommer att återvända hem till Sverige den 14 december. Då befinner jag mig på Sri lanka och har inga direkta planer på vart jag ska resa därnäst. Är öppen för förslag kan tänka mig att återvända till Filippinerna, Vietnam, Kambodja eller Indonesien. Jag kommer att resa runt i Asien till och med den 6:e Januari. Någon som är sugen på att mötas upp så hojta till :)
11 nov. 2018 21:10
Hej! Vad skulle du säga om några veckor i Indien? Hälften upptäcka, hälften njuta av strand och bad? Har en del semester att ta ut i år så vill gärna komma iväg till ett varmt ställe. Tänker att jag reser från Sverige nån gång 13-17 dec och tillbaka igen 4-6 jan. Är lättsam att ha att göra med men har gärna lite egentid emellanåt när man reser tillsammans. Har backpackat mycket och bott i Italien ett tag så ör van vid andra kulturer.

//Frida
12 nov. 2018 16:30
Hej jag är väldigt intresserad av Vietnam, Thailand eller liknande men i så fall i januari mellan ca vecka 2 och 3. // Jessica
Av Klara95
16 nov. 2018 13:30
Hej,
Kul med så många svar, jag ha bestämt mig för att åka runt i norra thailand efter den 20 december fram till nyår, men om det är någon av er som är i området så får ni gärna hojta till :).
25 nov. 2018 02:54
Hej! Jag kommer vara i Vietnam mellan 3-12 dec! Vad hade du velat se? Jah är sugen på halong bay och Hanoi